Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 426 ggr
Anette
0

Katalog Uddevalla

Katalogen till Uddevallautstälningen 2/6 finns nu på SSS hemsida! Räcka ut tungan

Annette
0

Kul med så många anmälda, 86 st. många som skall bli riktigt roligt att se.

#. Vi ses i Uddevalla ;)

Anette
0

#1 Ja, det blir många vackra pållar att fota! Kul att du bestämde dig för Uddevalla till sist.Glad

stallostby
0

¨JIPPI precis vad jag satt å väntade på!!

stallostby
0

hmm…kollat in konkurransen…vi lär ju bli sist…

Annette
0

#4. De svarta stona är som vanligt väldigt fina. Där får man inte bry sig om placeringen, läs kritiken istället. Men man vet aldrig, någon har en dålig dag medan en annan är på topp, så mycket kan hända ;)

sanne
0

suck.. vilken klass med svarta gallston.., jag tycker ju att mina är super fina men när Glory o Orchidee är med.. ja ja vi får se, ska bli kul att få ställa ut igen.

Vi hoppas ju på vår "lilla" Loni med, vi hoppas på en trevlig tillställning, sen är det fortfarande samma hästar med hem.

VeronicaP
0

hm låter som man får gå in och kolla på katalogen då ju ;-)

zettan
0

då ska ja rusa dit och kolla med det samma :D

zettan
0

oj Skrattande de ska bli kul att se hur de går för min lilla Rosa. Själv tycker man ju sin häst är finast och så men de vore kul i fall hon fick bra omdöme också. Men som sagt ja ställer ut för skoj skull och det är ändå min fina Rosa som åker med hem. Hon är pigg som sjutton i allafall så de gäller att ja har springskorna på mig Räcka ut tungan

dajmie
0

Ja det var många fina ston, även ungstoklassen är en fin samling, det är bra hästar över lag, det brukar det vara på västutställningarna, men det är det som är kul.

sanne
0

#10, om du får ta 1 o 2 plats, kan väl "jag" få 3 o 4 ? hihiOskyldig

dajmie
0

#11, Okej då, det blir tufft kan jag lova, mycket fina ston, jag tycker Glory är kanonfin nu, men när man kommer till utställningen tycker man alla är mycket finare.

sanne
0

Maria, Glory är alltid finGlad men jag har mest förhoppningar på vår 3åring, men Natasja bör ju gå bra tycker jag.. sjutton så svårt..