Helt underbart ministo f.05, 75 cm hög.
Hej
Pga flytt måste vi nu sälja vårt underbara ministo f.05. Fux med ljus man och svans. Mycket kraftig tjock man. Hon är e: Almnäs Bright Star u: Almnäs Duchess. Helsyster är diplomsto. Själv har hon fått 39p på utställning som föl och sedan dess har jag ännu inte ställt ut henne. Hon är mycket liten endast 75 cm, så hon kommer inte bli stor. Hon är mycket feminim och har jättevackert ansikte.
Hon är en helt underbar. Gosigare häst får man leta efter. Hon är van att stå på box, van att vara ensam kvar själv i hagen -då helt lugn, lugn i alla situationer, van att gå långa promenader, längs trafikerade vägar, haft träns ett par gånger, duschad, lättverkad, kontinuerligt avmask, stelkrampvacc. Hanterad flera gånger dagligen sedan jag köpte henne som 6 mån föl. Har även gått med stora hästar och fungerar bra med alla hästar, är ej ranghög. Just nu sover hon tillsammans med en valack nattetid i samma box, går jättebra.
Detta är en mycket speciell häst för mig så jag säljer henne inte till vem som helst. Vill att hon hamnar hos någon som bryr sig om henne och kan ge henne mycket kärlek och omvårdnad.
Vill du veta mera och att jag sänder bilder så hör av dig.
Pris: 9000:-
Martina Björlin

SÅLD !