God morgon 16 maj 2007
morning alla
idag är ja lite piggare. Men mår sådär. Körde Rosa igår och de satte sig i handleden med det samma. hm jädra skit. Men men ska nog försöka köra idag också. Rosa var så pigg att så fort selen kom fram kunde hon inte st´å still längre
.
Nu ska ja till jobbet sen till syncentralen
ha en bra dag/sandra

God morgon alla!
Stressigt som vanligt idag - mycket att göra… Längtar sååå till sommaren
Hoppas alla får en bra dag!!

Jag fick världens huvudvärk igår kväll. Hoppas den inte kommer tillbaka idag, för jag har massor att göra. Vädret är strålande.

GodMorgon!!
Strålande väder här oxå!
Tyvärr måste jag nog gå och sova några timmar eftersom jag jobbat tre nätter nu. Men sedan är jag ledig fram till Söndag, sköönt! Då ska jag försöka hinna ikapp lite både inne och ute, men mest va med pållarna, det är ju verkligen rekreation som heter duga!!
Ha en riktigt bra dag alla!!

Godmorgon vilket underbart väder, ska fixa frukost till björnligan och få i väg dem, sedan blir det plugga för min del, Puzz skulle få följa med som handhäst idag när svägerskan ska ut och köra varmblodet, de ska hämta hem finvagnarna från vinterförvaringen perfekt träning för lilla bus.
Ha en underbar dag och passa på att njut av solen ni som kan.

God morgon! Här i Malmö skiner solen, riktigt skönt, får hoppas det håller i sig. Jag jobbar bara ½ dag idag, vilket är riktigt skönt, har en del att pula med hemma.
Ha en bra dag!!
God Morgon!
Här är det soligt och fåglarna kvittrar. Ska fortsätta att ta hand om mitt "tvättberg" idag när det går att torka det ute. Ikväll blir det grillning för hela slanten hos svärmor och svärfar och imorgon är det Vagnparaden i gamla Linköping. Tänkte försöka ta mig dit med barnen och se om det är några shettisar som körs i år + kolla in alla vackra vagnar.
Amor vincit omnia 

#6 Givetvis tar du då med dig kameran!
PS. kollar du aldrig dina mail? DS
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
God morgon!
Strålande sol skönt!
Idag tänker jag bara mysa med hästarna och sen måste jag kolla upp utställningarna och ev skriva i anmälningarna.
Skönt för nu väntar fyra långa härliga lediga dagar.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Go'morron!
Själv har jag just lämnat maken på sjukhuset, makens son i skolan, min äldsta dotter i sin skola och sedan varit i stallet med den yngsta dottern. Det blev ett snabbt besök iom att hon är smått magsjuk och det existerar ingen blöja som håller kvar det där som kommer ut.
Men hästen som inte mår så bra ser uta att må bättre nu iaf. Hon äter glupskt och är pigg, det enda symptom som kvarstår är att hon är vinglig/stapplig i bakbenen…
Idag har jag en massa att göra hemma, plus i stallet. Men jag får vackert vänta tills maken kommer hem och kan ta över de barn som är hemma idag. Jag hoppas att hans läkare kommer på ngt vettigt, så att han slipper opereras…
/Cattis
#7 Jo, jag kollar mailen varje dag. Har du skickat nåt?
Amor vincit omnia 

#10 Ja för ngn vecka sen typ :-D
/Cattis
#11 Okej, för det sista jag fått från dig var den 13/4 Var nyss inne och kollade. Skicka igen då på teliaadressen.
Amor vincit omnia 

God förmiddag.
Ska bli så skönt med en ledig dag imorgon, den ska ängnas åt hästarna. Tänkte att jag skulle vänja vid mina unghästar vid cykel och cykla lite med dom.
Vem vet det kanske blir en cykeltur jag sent kommer att glömma =) Men kan dom andra så kan väl dom lära sig.
God efermiddag! Är helt stel i kroppen efter gårdagen! Vi på jobbet hade samlat i hop ett gäng och sprang vårruset!! 8000 tjejer hade anmält sig!! Jag joggade på 37 min. Lite stolt är man nog =)
Delad glädje är dubbel glädje :)

God eftermiddag , här strålande sol och fint väder, men är hemma från jobbet idag då minsta sonen är jätteförkyld och har en hemsk hosta + lite feber .
God eftermiddag! Nu är det skönt med en ledig dag i morgon…dock ska jag hjälpa till på loppisen här hemma o ska dit ikväll också o sätta fram grejerna…där är MASSOR med grejer…mkt fina gamla möbler o så…
har dock en grym huvudvärk o undrar om det är vädret, sol i fm o nu har det blivit molnigt men ändå varmt. Kanske åska på G!?!
Funderar på o låta Ludde få hälsa på föling i dag…ngn gång måste de ju vänja sig vid varandra…
plus att jag tänkte putsa lite på Kefir..NU har hon börjat fälla. Precis som om hon väntade till efter fölningen m det…

Go efter middag
Fick gå hem från jobbet idag, hostar o snörvlar som bara den, var helt svimfärdig, så nu har jag sovit en stund. Måste ut o flytta om lite hästar, för nu kommer ett sto idag o ett på fredag som ska betäckas, då måste hagarna vara i ordning.
ha en fortsatt bra dag..
Halloj
Vilket härligt väder, har varit ute hela dagen förutom en snabb tripp till frissan.
Fick ett fästingbett på halsen när jag gjorde i ordning hagarna för någon dag sedan, jisses så det kliar! Äckliga kryp.