Uddevalla - skall du ställa ut där?
Jag är lite nyfiken på vilka som kommer till Uddevalla och ställer ut. Vad tar du med för ponnyer och vilka klasser går de i?
Jag funderar på att anmäla min 4-årige valack, han går för första året med de äldre grabbarna. Båda domarna har dömt honom som unghäst, så det vore kul att höra vad de tycker om honom nu. Eftersom jag åker ensam får det räcka med en ponny.

Jo jag ska dit har väl inte bestämt ännu med vilka jag velar , ska ta med Carisma (2 åring) men vet inte vem mer som ska få följa med.
Vilka är domare?

Vi kommer att ta med vår 3åring, Lillegårn´s Loni. sen blir det Trixy v Bunswaard, o kanske Tessa Rose v d Belshuur, båda är svarta gallston. men vi får se, men jag måste bestämma mig NU, för anmälningstiden går ju ut..
vart ligger uddevalla?

#2. Torsten och Ulricha.
#5. Uddevalla ligger lite norr om Göteborg. Du har väl ca 45 mil dit ;)

Jag ska ha med tre, två ston och Hinngsten.
Vart i Uddevalla ska ni ställa ut och när? :) Är det på Hässleröd? För då kommer jag med kameran i högsta hugg! Tror jag har planerat in det tidigare, men vill kolla om det är samma :)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

#8. Ja, Holmens ridhus Hässleröd heter det. Den 2 juni är datumet.
Jag ska visa mitt 3åriga mini sto! Det ska bli så roligt! längtar dit.
Ädelssons Sadelmakeri
#8 ev åker jag dit, vi kan ju höras om det om du vill ha skjuts, vet inte exakt så här i förväg.
#11 Tack :)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Karin, var är små hingstarna då? dom du hade i Vartofta..

Nu var de inskickat och betlat till Udevalla.
Lääääääääääääängtaaaaaaaaaaaaaaaaar
Nords Grace och Nords Tess, anmält och betalt i alla fall.. svårt bara att hålla dom slanka i vårgräset…

#16 jasså dom börjar lägga på sig nu? Rosa har inte fått börja gå i gräshage än men snart så blir det nog gräs för henne me :)
#17 Nja än är det ingen fara, fast Tess har varit knubbig hela vintern, nu är hon inte fet men knubbig skulle man kunna säga.
Grace är normal tycker jag men nu ska de ut på bete men jag har gjort en liten fålla de får gå i också för säkerhets skull och Tess ska med mig ut och promenera är tänkt…för båda min och hennes skull…

#18 dom e som små hundar man tar med sig dom på sina promenader
.
#14 Båda sålda. Men Ka-Xig är till salu igen då Pernilla prioriterar att köpa en ridhäst.

HAr skickat anmälningarna idag.
det fick bli, Loni, Trixy och Natasja, sen om alla åker vet jag inte än.

Ja jag brukar också ta med mig Benjamin när jag är ute och går med mina barn i tvillingvagn. Det hade inte funkat något vidare om man haft en större häst. Fast snart har vi en liten vagn att åka i i stället, jag och barnen.

#22 vad mysigt
Ja jör ju mina busar och de är riktigt roligt.

Ja nu har jag bestämt vilka det ska bli , eller Amanda bestämde en , det får bli Carisma och Dee-Dee som ska visas hade ju tänkt ta Madicken men hon ska ju betäckas så det får vara till senare i sommar. Tänkte att eftersom Amanda ville visa en så fick hon själv bestämma *ler* och hon gillar ju Dee så det var ju inte så svårt val för henne (fast jag hade nog gärna visat My med hm men ännu är det inte försent att ta med henne också *S*) Men problemet är ju platsen i släpet då .

Jag skall ta en sista titt på söndag. Sen bestämmer jag om han får följa med eller inte.

Vi tar med två. Förmodligen…
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Har anmält två, får se hur det blir….;)

ja nu har man ju anmält, men vi får se hur det blir..någon kanske får bli hemma, det beror på dagsformen..

Nu har jag bestämt mig för att hoppa över Uddevalla.

Moritz och Rinett är anmälda.
Jag har anmält två…
Veritas odium paretFörvånad

Nu börjar man bli lite smått nervös inför Uddevalla. Ngn mer en ja som börjar bli nervös?

Jag har anmält två stycken till uddevalla, men jag har bestämt mig för att mitt 3 års sto får stryka på foten, hon ser ut som något mellanting mellan korthårig och långhårig, hon har fällt av väldigt ojämnt och hon har alldeles för mycket vinterpäls kvar för att det ska vara snyggt, så, hon får gott stanna hemma, det får bli någon annan utställning för henne senare. Men unghingsten kommer få följa med, nu återstår bara att få honom att fatta att han ska springa för att visa upp sig, inte för att leka, den lille busungen.
Det ser ut som jag får SEMESTER på "Uddevalla-dagen" iaf… Men först vill jag vara säker på att Muffins inte fölar… 
Såvida jag inte tar Elvira… men jag tycker inte det är lämpligt…