Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1703 ggr
Anna-karinS
5

Lycka är att köra häst!!!

Idag har jag varit ute på premiärtur med Chippen, det var helt fantastiskt!!! Tänk att ha en häst att köra igen. Jag kände mig lite ringrostig för det är ju snart två år sedan jag körde sist. Men vad kul det är!!!!! Snön knarrade under hjulen och det knirrade lite från den sprillans nya selen, annars var det knäppt tyst. Det var så härligt.

Jag har ju haft Chippen på inkörning i Uppsala hos Elin Stahre, jag har små barn och aldeles för lite kunskap för att göra det på ett säkert sätt så då är det bra att det finns såna som Elin som fixar det. Han var borta i en månad och nu stod han som ett ljus medans man spände för och gick sedan lugnt och fint i både skritt och trav och vände väldigt fint. Jag kan verkligen rekommendera henne!!!

STORT TACK ELIN!!!!!!

Aribigga
0

Vad härligt! Visst finns det inget bättre när man ser den lilla rumpan gungandes framför en och ett par spetsade öron som pekar ut vägen åt en :D

lurvponnyn.vimeddjur.se

ann_j
0

Låter toppen! Hur får man kontakt med henne, har hon ngn hemsida? Har också en unghäst som ska köras in till hösten…och det vore skönt att slippa göra allt jobbet själv :)

mille-star
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så glad jag blir av att läsa detta! Bättre reklam än så kan jag knappast få! Skrattande

Det var jättekul att du ringde idag Anna-Karin och berättade att första turen tillsammans hade gått bra. Det är en otroligt klok och fin ponny du har och ni kommer säkert få många roliga körturer tillsammans!

#2 Här är jag! Jag har ingen hemsida specifikt för inkörningen uppe just nu men det är på gång.

www.elinstahre.se www.hastsaker.se

ThiffannyJ
0

#3 Vilket jättefint ekipage!! Glad Är lite avis på din fina vagn också Flört

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

camilla69
0

Synd att det var så långt. hade gärna haft lite hjälp till min lille oxå !

UG
0

Bra jobbat Elin! Och grattis Anna-Karin till en fin ponny!

[Billan]
0

Fina Chippen. Kan inte låta bli att tänka på Orkan då jag ser honom.

Lycka till.

Anna-karinS
2

Tack så mycket för alla glada tillrop! Jag är så glad och nöjd med min lilla kille. Nu har jag även fått ett nytt jobb som gör att jag kan köra mycket mera när det är dagsljus. Det ska bli så roligt.

Johanna-Granberg
0

Å, så kul Anna-Karin!! Hoppas ni får många fina turer tillsammansGlad

Anna-karinS
1

Tack Johanna, jag ser verkligen fram mot att få ut på en tur igen.