söker shettis
Söker en shettis som jag kan köra, träna ev tävla i brukskörning och skogskörning :) behöver inte vara tränad i det innan med bra inkörd är ett krav.
ålder spelar ingen roll, eller mankhöjd dock ej hingst.
ser gärna att utrustning ingår som sele och vagn och att ni möjligtvis kan köra hem hästen till mig bor i kalmar län men saknar körkort.
är 24 år så kommer mest hanteras av mig så barnhäst behöver det inte vara. helst nån häftig färg alltså inte svart men inget krav :)
ej fantasipriser. skriv vad ni har att erbjuda
erbjuder stor box och mkt utevistelse med andra shettisar. bra hovslagare och massör finns.
/mikaela
Vad är du beredd att betala för en inkörd ponny med sele och vagn?
beroende på vad det är för sele,vagn hur gammal ponnyn är mkt som spelar in på priset :)
1# SOM Jag ser de så bör allt under 12000 vara fantasi pris här! Då tänker jag på billig vagn och sele…
vagn är absolut inte viktigaste men har man endå tänkt sälja som ett paketpris så.
sele är inte heller viktig utan är mest hästen jag är ute efter har loksele än sålänge och den får man hoppas passa.
men ser helst att bara för ponnyn att den kostar under 10.000 behöver inte vara bra stam eller något inte visad, är inte ute efter att avla eller dylikt eller ställa ut, max 17 år i ålder vill ju ha några roliga år innan :) sen inkörd är det enda kravet, har kört innan men vill inte börja om på nytt igen.

Vi har en 3 åring som är inkörd i höst .
Slättens Doc Hudson , du kan gå in på hemsidan och titta på honom.
www.slattens.se under valacker/hingstar
Mvh Veronica
Har en 5-årig shettisvalack till salu. Tävlad i trav…
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
oj annonsen är inte aktuell längre :)