Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 538 ggr
andaloce
0

övernattning

Jag och min vännina ska till Örebro på utställning 2 juni med våra shettisar.

Är det någon som har förslag på var man kan övernatta? Gärna i närheten av utställningsplatsen (Kvinnersta) eller någonstanns efter vägen dit? Vi åker från Söderhamn.

Utställningen börjar kl 8.00 och vi har ca 4-5 timmars restid, tänkte att det är bättre att övernatta i närheten.

Annette
0

Är inte Kvinnersta ett naturbruksgymnasium? Kolla om de har övernattningsmöjligheter där.

Charlotte-J
0

Börjar utställningen 8.00? Förvånad Jag trodde det var feltryck i katalogenGenerad

Amor vincit omnia Kyss

maysod
0

Kvinnersta har vandrarhem.

ester
0

#0 Kvinnersta har inget vandrarhem, men däremot har Ervalla ett STF vandrarhem ,det absolut närmaste ca 7 km därifrån tel:019 - 281199  www.ervallagard.com

Kvinnerstaskolan 019- 216800 till expeditionen men de har inget med utställningen att göra vet, inte om det går att bo på elevhemmen  eleverna går ju fortfarande i skolan då.

Gå in på Örebro ponnyavelsförenings hemsida  www.opaf.se och kontakta någon i styrelsen, AnnMarie eller Irene angående boxplats över natten men det kanske ni redan har gjort.

#2 Ja Lotta, det börjar kl.8.00 eftersom antalet anmälda är nästan  "140 st " Förvånadannars kanske det blir nattine Flört / hälsning Stina

PP
0

Jättekul med så många anmälningar!

Charlotte-J
0

#4 Tack Stina för det, då vet jag att inte tryckfelsnisse varit framme då Skrattande Jaja, Morendo går ju inte förrän straxt innan lunch så egentligen skulle vi inte behöva åka så himla tidigt men tokig som man är så vill man ju vara där till första start Flört Vill ju hinna se alla fina pållar!

Amor vincit omnia Kyss

JMax
0

Oups! Då blir det att packa in pållarna och åka tiiiiiiiiidigt!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

maysod
0

# 4 Okej dom hade det föfr något år sedan i alla fall, rum som man fick övernatta i.