Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 309 ggr
sanne
0

Utställning i Tidaholm 20 Maj

Är det fler här inne som ska ställa ut på denna hingst / unghäst utställning ?? Jag skulle nämligen behöva en liten vägbeskrivningGenerad  ska åka med vår hingst, och vet fler shettisar som ska dit, men hur sjutton hitatr man då, till Falköping o sen mot Tidaholm, men sen då ?? snälla hjälp !!

Milla
0

tyvärr MEN hade jag haft en egen hingst så hade jag gärna åktOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Jag skall dit, dock utan häst eftersom mina är av fel ålder och kön ;)

Sanne, jag vet precis hur man kommer dit, skall bara fundera lite på hur jag skall förklara det utan att röra till det för dig. Återkommer.

Shetlandsponny iFokus sponsrar med ett pris till utställningen, förresten.

sanne
0

åå va bra, då kanske jag hittar fram… då får jag väl sikta mot det priset då !!!

zettan
0

Lycka till alla som ska visa häst i morgon.

Håller en speciell tumme för en speciell hingstFlört

Cattis
0

#2 Hur långt har supersnabba Hondan hem med bilderna sedan då? :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

#5. Den supersnabba Hondan är ledig i morgon. Men den ännu snabbare röda Toyotan är stand in. Jag har väl ca 5 mil till Tidaholm. Sen hoppas jag bara att det går att få över bilderna från kameran till den här datorn också. Jag ser att det finns ett hål baktill på hårddisken, hoppas kabeln passar där.

Det kanske är bäst att testa redan i kväll?

zettan
0

#5 lägger du ut resultaten på forumet imorgon Cattis?

sanne
0

Jag hoppas kunna fota lite oxå i morgon, men man vet ju aldrig.. tur att Annette är en sån klippa o tar så fina bilder !!

Cattis
0

#7 Självklart!

/Cattis

zettan
0

#9 du e en klippa Cattis :)

Annette
0

#8. Tack Sanne!

Jaha, vill ni ha resultat löpande under dagen eller vill ni vänta till kvällen ;)

zettan
0

#11 löpande under dagen vore jätte kul Skrattande kan ju inte vänta ända till kvällen ju Räcka ut tungan

Cattis
0

#11 Ljusblå!

/Cattis

Annette
0

Då fixar vi det.

Förra gången jag var på SPA:s utställning med denna domare delades inga poäng ut, utan endast guld, silver eller brons. Jag vet inte hur det är denna gång. Någon annan som har koll?

paparatzi
0

LYCKA TILL ALLA SOM SKA STÄLLA UT IMORGON

zettan
0

hejja _ _ _ _ hejja _ _ _ _ Skrattande

lycka till alla