Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 430 ggr
sanne
0

go morgon 20 maj

Jaha, först igen.. är ingen annan vaken eller ?? ja Eva var ju uppe samtidigt igår

Sitter o försöker få i mig en macka, ska strax ut o göra sista putsen på jozo, alltid lite pirrigt innan en utställninge fast jag vet hur bra han sköter sig, hur sjutton kommer jag va till Uddevlla då med 2 helt ovisade hästar som inte står still..

ser ut o va upphåll i dag ivf. så ha en bra dag alla !!!

ingrid
0

God morgon.

Är uppe också. Skall dock gå och lägga mig snart. Precis hemkommen ifrån jobbet. Otroligt skönt att slippa 18-åringarna efter 3 dagar med dem på jobbet.

Ha en trevlig dag

Lycka till på utställningen.

Cattis
0

God morgon!

Är som synes också vaken (tror jag iaf). Skall inte göra mkt alls idag, mer än förhoppningsvis få in litespännande resultat från utställningen idag.

Lycka till Sanne!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Nu är jag vaken.

Vid 9-tiden åker jag samt tre ungar till Tidaholm, sonen får ta med sig en kompis. Fy, vad mina ungar slogs igår kväll! Jag höll på att bli galen på dom. Lugnet infann sig inte förrän de somnat.

Det ser ut att bli soligt idag, bra att slippa regn en utställningsdag.

JMax
0

Morrn, morrn!!!

Har varit ute och pussat på min alldeles nya Thuja!! Mellan 7 och 8  i morse har hon fötts! Norma har med pussat på henne. Hej! sa hon och så tryckte hon in sin napp i munnen på den lilla…Förvånad 

Lyckliga (?) föräldrar till Thuja af Kättestad är Rossmons Jackmani och Rianne-Hiske fan Kobunderhuzen.

Nu ska jag ut och fota lite så jag kan skicka in bidrag till fölboxen i kväll! Svart med stjärn är hon!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

zettan
0

morrn morrn

äntligen är ja uppe. Varit en natt med mardrömmar hela natten. Så ja somnade väl vid 6 tiden i morsen. Först tänke ja om ja skulle slå på datorn och skriva god morgon då. Man ja valde att sova en stund.

Idag ska ja träna med lilla Rosa så hon kan ställa upp sig fint. Sen s ska ja försöka köra lite. Kolla igenom min Zettan igen. Tvätte lite juver på henne. HAr en känsla att hon kommer föla utsatt datum. Så ja var och köpte Lactacyd igår. Så hon ska få bli ren och fin :)

Sen blir det väl lite pyssel hemma också.

Väntar med spänning på resultat från dagen i Tidaholm

Milla
0

Hrm god middag, har precis slagit upp dom blåOskyldig

Idag tänker jag inte göra något alls mer än att sitta i hagen hela dagen och bara mysa med mina hästar. Vi har strålande sol.

Lycka till Sanne och ni andra som är på utställning i dag

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tigrou
0

God middag!

Nu har jag varit seriös ska ni veta. Fick för mig i morse när jag mockade att jag skulle baka. Så nu 3 timmar senare är frysen full med cocosmums, chokladbollar, havrekakor, kolakakor, havreflan och moccarutor. Om det är någon som vill komma och provsmaka så är ni välkommna Glad

Nu sover sonen men när han vaknar så ska vi åka till en kompis som igår fick hem sin nya rottis valp.

Ha det gott!