Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 1468 ggr
[mathilda...0]
2

Guldgruva

Min shettis Lotta bor på mormor och morfars gård Horntveten, där har det förut varit jättemånga bruks och ridhästa.,Jag tänkte va fin lotta skulle bli med en lädergrimma så jag tänkte köpa en, men dom kostar ju typ 500 kr för riktigt läder.

Hur som helst gick jag ner i källaren för att ta upp lite köttfärs att äta, brevid frysboxen är det en frysbox till, har aldrig tyckt om att gå där nere eftersom dom stora råttorna men idag tog jag mod till mig och öppnade frysboxen.

Det va värsta guldgruvan i frysboxen fanns det eskadron utrustning, shabrak grimmor lindor och sadlar och träns med bett, allt nästan helt oanvänt, nu vet jag var alla hästgrejer tog vägen.

Snacka om guldgruva, värdet på allt detta skulle bli runt 70 000kr så nu har jag en superfin lädergrimma.

Hanna
0

Vad roligt! :) Men har ingen sagt att sakerna legat där?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[mathilda...0]
0

Dom har sagt att det ska finnas ridsaker lite överallt på gården, men att det skulle vara så här bra "ridsakersaker" trodde jag inte.

Men det klart, om man verkligen letar på dom rätta ställena kan man hitta precis vad som helst på gårn. Jag t.e.x hittade en TV därnere en gång.

ponnyfotot
2

kan man inte få se en bild?

[mathilda...0]
0

Ska ladda ner dem så fort som möjligt.