god morgon 21 Maj
morrn morrn
Vaknade med så ont i halsen. Kan knappt svälja. Så de var bara att masa sig upp. Tänkte värma mig lite varm honung snart så de kanske kan smörja upp halsen lite. Men men det är bara att kämpa på. Är väl allergisk mot måndagar kanske
.
Idag blir det först jobb. Sen ska ja försöka städa och tvätta lite. Det är behövligt att göra en städning här igen. Det är så tråkigt att städa men det gör sig inte av sig själv tyvärr 
Till kvällen blir de stallet. Hästarna ska ha sitt pyssel. Ska se om Zettan är lite sugnara på att äta maten idag. Måste ju få i henne lite vitlök och sånt.
Sen så är ja lite orolig. Inte hört ngt från Sussie i helgen
. Hoppas de inte hänt ngt Sussie utan att ni bara har varit på landet i helgen och tagit de lugnt.
HA en bra dag alla
kraaaaaaaaaam

Godmorgon bara bra med mig Sandra har som du skriver varit på landet och njutit, byggt betes hage bakom huset där hästarna gick och åt sig tjocka i går.
I dag blir det handla och plugga för min del + att jag ska på möte med äldsta sonen. Grattis alla som fått små söta fölisar under helgen det är en ren njutning och sitta här och titta på dem. Ha en underbar dag även om den här ser ut att övergå från sol till moln bara det är varmt.//Sussie

Försovit mig - igen! Jag struntar i att stressa, får väl jobba längre i eftermiddag i stället. Opålitliga väckarklockor.
Godmorgon!
Idag är första dagen på högskolan på två veckor. Ska faktiskt bli kul att träffa alla (nästan alla) klasskamrater igen. Min valack får vila idag, han har gått hårt under helgen. I eftermiddag så ska jag shoppa på Börjes 
God morgon!
Här är det lite tomt då vi körde upp alla hästar till sommarbetet igår. Men vad skönt för dom. Älskar och se hur glada hästarna blir när de äntligen får beta obegränsat.
Så nu väntar ju vinterhagen på att bli renmockad och stallet med sina permanentbäddar likaså.
Men jag har ju hela sommaren på mig :-)
Tänkte jag skulle passa på och smörja upp allt läder jag har också, fast det lär ju ta en hel dag!
Tänk om en annan kunde shoppa på börjes, har väl typ 40-50 mil dit.
Annars blir det en lugn dag.

God morgon!
Är jätteförkyld och har ont i hela kroppen, men febern har iaf gett med sig. Måste bort till skolan och skriva ut ett arbete i förmiddag och läsa det för att göra opponering i eftermiddag. Borde gjort det igår men var så kass så jag sov bort dagen istället.
God morgon!
Är fortfarande rejält förkyld. Jag har bara ett par timmar på mig nu att krya på mig lite snabbt, för sen ska vi in till stan för att fixa iordning inför vår studentskiva som är ikväll.
Jag lär ju ångra mig imorgon, men äsch man tar ju inte studenten så ofta. 
Ha det bra och krya på er andra sjuklingar!