Internationella utställningen 2012
Fick ett litet mejl i dag! Här är adressen till den internationella utställningeni Holland 2012! De firar 75 års jubileum då också!
Det är inte så mycket info nu, men det kommer att fyllas på vartefter förstod jag det som 
Vet någon redan nu att de ska åka?
Delad glädje är dubbel glädje :)
Ska absolut åka.
Ska nog också åka, ev med häst. Men det är utställning i FYRA dagar!! Kommer att visas hur många ponnyer som helst verkar det som
Snacka om upplevelse!
Vi ska åka så klart! 
Amor vincit omnia 

Hoppas kunna åka och titta. Men det kan förstås hinna hända mycket som påverkar innan dess…
Egentligen skulle man hyra en B-kortslastbil så man kan bränna på lite på motorvägarna… Men det lär väl kosta att hyra en sådan.
Kan absolut tänka mig åka! Skulle vara en fantastisk upplevelse
Haha du och jag Pernilla

#6 Det låter som en plan! 
Jag har ju velat åka iväg de senaste 3-4 gångerna det varit, men fortfarande inte lyckats ta mig iväg.
Det vore kul även den här gången, men vi får väl se vad jag har i stallet då och om förutsättningarna i övrigt gör att jag kan komma iväg. :)
#8 Du får boka in 1, 2, 3 & 4 augusti 2012 
#9 - jag gör ett försök med det! (har nog faktiskt årsplan ända tills dess i den nya 2011-kalendern jag köpte i förrgår!!)
Så ska jag försöka låga bli oförutsedda händelser just då…
Gud vad kul! måste åka! Beroende på hur det går nästa år på utställningar vore det ev kul att åka med häst också! man har ju god tid att planera.. ;) någon som varit där innan? som vet hur lång tid det tar att bila?
Hittade denna gamla tråd, någon mer som planerar att åka? Med häst också kanske? 
Ångrar nästan att jag betäckte mina ston, känns inte ok köra så långt med föl. Hade varit roligt att åka med häst.
Nä, att åka med föl så långte skulle jag inte heller göra.
Men det beror väl på vad som är viktigt, att ställa ut eller avla
Man får visa unghästar eller hingst/valack i stället.

Hade varit kul men vet inte om jag har råd . Har ju inga dräktiga ston att tänka på ens :D
Vet inte om det är så mycket snällare att åka så långt med en unghäst.
Man får nog anmäla med sunt förnuft
För mig är en treåring fortfarande en unghäst, men jag tror nog att de skulle klara av resan.
Allt beror ju på hur man lägger upp resan 
Tror tyvärr inte jag får in det i planeringen + att tonåringen nog skulle strypa mig om det blev en "häst"-semester istället för en "riktig" semester!! 
#16 Ska man tänka så är det väl inte snällt att åka med någon häst över huvud taget ;)
#19 Tänka hur?

Min erfarenhet är att shetland åker väldigt bra, även på längre resor. (Undviker dock långa resor med föl eftersom de behöver tutta regelbundet för att hålla ph-balansen på rätt nivå i magen)
Men jag får inte transportera häst utomlands, så för mej är det inte så mycket att fundera på. Åker som publik (om allt går som planerat).
#16 Att det skulle vara mer eller mindre snällt att åka med hästen.