Shettisvalack -06
Pga att vår dotter inte får tävla shettis mer så säljer vi nu vår fantastiska shettistravare f.-06. Han har rekord 2.42 men kan trava betydligt fortare. Är snäll i all hantering och älskar att bli ompysslad men kan vara busig när man kör. Pigg och framåt. Inget eksem eller fång. Han är ca 102 cm hög. En allround shettis.
Mail: sandra@marachinos.com
åå vad söt
Bacardi är nu igångsatt inför årets säsong och är väldigt glad för det.. Har kört honom ett par gånger nu och han känns fin, dessutom är han väldigt arbetsglad och njuter av att få arbeta. Vi går även promenader med honom och han är så nöjd! 
Bacardi mättes den 28/1-12 till 105 cm! Han är världens finaste körponny men skulle passa alldeles utmärkt till ridning då hans förra ägare red mycket på honom! 
Han tränas extremt lätt nu men är riktigt pigg och glad. Vill komma till någon som kan ge honom den kärlek och tid som han så väl förtjänar!
Då vi inte riktigt har tid med tanke på skola och så har vi 4 andra hästar..
Puttar upp 
Fin ponny! Hoppas du hittar någon som kan ha glädje av honom och där han får fortsätta arbeta.
#9 Tack! Ja, det hoppas jag med.. Det är så synd att en sån talangfull ponny bara går i hagen och tränas lätt när vi har tid! Han älskar att arbeta och är så positiv till allt 
Puttar 
Idag fick Bacardi hänga med på släp bakom russkompisen Winner! Han såg finfin ut 
Putt 
Puttar för vår fina kille som vill komma till någon som kan ge honom den tid och kärlek han behöver.. Priset är diskuterbart vid rätt köpare! Han älskar att bli riden och skulle även passa utmärkt som en fin ridponny.. 
Bacardi fick igår busa av sig i rondeln med sin russkompis TipTop och han tyckte det var hur roligt som helst.. Gick undan så det sjöng om det och jag njöt av att se hans fina trav! 
Puttar upp vår fina kille! 
Idag var jag ute och körde Bacardi en tur i den härliga vårsolen.. Han tyckte det var superkul och kändes fin