Sto säljes akut!
Hej! Har ett sto, Furunäs Shakira som nu akut behöver ett nytt hem. Hon är körd och riden och tränas dagligen. Pris kan disskuteras med rätt köpare! Finns i Västerås! Ring mig på 0707206808!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Varför är det så akut?
You can't make a rainbow without a little rain
För de stall vi står i är inte bra. De finns inga stall/lösdrifter i närheten av Västerås
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
#2 vad tråkigt….skulle gärna vilja ha henne om vi inte redan hade mina 2 hästar jag har nu :/
Om du är ute efter vanligt stall så vet jag ett i Skerike som det finns lediga boxar i.
Ta och kika igenom annonssidorna på nätet (Blocket, Hästnet, Bukefalos). Jag kollar dagligen, av ren nyfikenhet, och det finns en hel del platser ledigt. Både i stall och på lösdrift. Så är plats den enda anledningen går det nog att lösa i ett nafs :)

Förstår inte varför folk alltid ska ifrågasätta varför man behöver sälja sin häst
Stallplatserna som finns till uthyrning i den aktuella staden kanske geografiskt inte passar, alla har faktist inte tex. körkort o bil o kan ta sig till ett stall där det inte finns bussförbindelse.
Vad nu än månde vara orsaken till att TS vill sälja sin häst akut är endast dennes ensak
Det handlade väl inte om att ifrågasätta, utan att hjälpa till! Bor i samma stad och vet att det finns Bra platser att hitta. Då kan man väl få säga det?
#6 Man kanske vill veta varför? Ibland måste man sälja sin häst om man t.ex inte ha tid, hästen har fång så man kan inte ha den eller något annat själ.. Så det gör väll inget att man frågar???

#10 kan man lugnt säga , fattar inte hur de kunde hoppa hit för de var inte denna tråden jag svarade på ens , satt ju och läste i den med den gamla lotta och svarade där och ser att de hamnade här , knepigt :D