Shetland Syds Bruksdag
Den 9 juni anordnar Shetland Syd bruksdag i Norra Åsum. Sista anmälsningsdagen är den 9 maj. Tömkörningsprogrammen ligger nu ute på Shetland Syds hemsida.
Bruksekipage, utställare och publik hälsas hjärtligt välkomna!

*putt*
Putta på du =)

Min fyraårige valack är lite lagom tömkörd. Han går ej i form precis men han gör hyfsat det han ska. Kan man anmäla till tömkörnings klassen ändå? Vad tycker ni?
#3 Jag skulle anmält, om inte annat för att få rutin 
#3 klart du kan. Anmäl till agility också vet ja =)
jag ska visa ett sto som inte ens haft träns på sej ännu. Hum, får väl göra det snart

Ok då gör jag nog det. Agility blir det nog också fastän jag inte har en aning om hur en agilitybana ser ut för en häst.
#5 Då ses vi där!
#6 jajamensan. Jag har anmält avelshingsten Fredrik också. Ska bliv äldigt spännande. Han ska dock bara vara med i agility
Hoppa lite hinder, gå på lite plast och ha hovar i bildäck. Nåt sånt typ. Jag tränar aldrig mina. Har vunnit tre gånger av fyra =)
Jag hade tänkt åka dit, ända till jag kom på att jag har ett sto som ska föla alldeles runt detta datum. Och det gör att jag låter bli att anmäla….

Min ekonomi har rasat, jag har nog råd att anmäla, men inte att köra ner med transport hela långa vägen ner. Kostar en hel del med transporthyra och bensin.
För det finns väl ingen från Väst som har plats för en ponny till, mot delad resekostnad?

*putt*

Sista anmälningsdagen är den 9 maj, så det är hög tid att anmäla nu. Vi hoppas på många anmälningar så att bruksdagen ska kunna genomföras.
En liten fråga. Klädes vid tömkörning? Är det sagt något speciellt?
Jag skall dit på utställningen bara med en 2-åring.

Och en sista putt

Hur många här ska dit?
Jag kommer åka och titta iaf. :)

Jag ska dit ,ed min nallebjörn som fortfarande inte har börjat fälla

Kul!
Hoppas att det går bra för er!
Och att du lyckas få pälsen av din Nallebjörn. :)