god morgon 22 maj
god morgon på er.
Hoppas alla mår bra idag.
Måste passa på och säga grattis hipp hipp hurra hurra för Ida som fyller 20 år idag. Stort grattis Ida 
I dag är de lite regning ute men på med regnmössan och så får man allt kila ut ändå. Rosa ska ultraljudas idag så ja hoppas hon är dräktig.
ha en bra dag

God Morgon!
En väckarklocka samt mobilen gör susen ;)
Det blir nog regn idag också, fy vad jag var blöt och frusen igår. Idag är det mycket utejobb, så det blir väl likadant idag.

Godmorgon.
Får snaaart hem min lilla häst, om bara några dagar, och några hästkompisar följer med och sover över i några veckor. Ska bli så skönt att få ha häst hemma:-D

Godmorgon vill jag också säga men den är inte så god .Har inte sovit mycket alls då min 5-åring åkte på maginfluensa i går kväll,urk jag börjar själv att må illa men jag hoppas att det bara är inbilning.Nu måste jag gå ner och köra igång tvättmaskinen för jag vet inte hur många underbyxor han har bajsat ner i natt och blöjorna är slut,han märker ju inte när det kommer för han är så trött.Nu var det ett tag sen han spydde så jag hoppas att han får ha kvar den vätska som han får i sig,jag skulle vilja skruva fram klockan så att han blev frisk igen.Hoppas bara att ingen av oss andra blir sjuka också.Men jag önskar alla en bra dag KRAM.
God Morgon!
Är trött som tusan. Har inte sovit än då vi fick föl inatt. Tur att jag låg och passade vid kameran då hinnorna var så tjocka så den lille hade aldrig fått hål på dom själv. Och när stoet reste sig efter en lång stund så släppte moderkakan utan att navelsträngen brast så då fick vi leka barnmorskor och fram med saxen och jodopaxen, den var så seg så det gick inte att dra av den. Sen, nojjig som man är, så var jag ju givetvis tvungen att vara kvar för att se så att den lille började dia kissade och bajsade innan jag kunde gå in. Och då var det dags att väcka barn, hm. Så trött är bara förnamnet idag! Men men, en snabb tupplur på soffan gör säkert susen ;-)
Amor vincit omnia 
Godmorgon,
Idag mår jag kasst, precis som igår. Är väldigt illamående. Hoppas att det går över snart. Trist väder ute så ännu en anledning till att stanna inne.
God morgon! Här är det helt underbart väder, inte ett moln på himlen o solen gassar! Önskar jag kunde skicka lite till er som har regn o rusk i dag!
Hoppas det håller i sig vädret i dag för vi ska ha grillkväll på jobbet o det har regnat i 2 år i rad o det hade varit trevligt med lite SOL….
Ha en bra dag o krya på er ni som är sjuka eller har sjuka barn… Åsa :D

Morrn idag är det dimmigt och lite småfuktigt ute, men det gör inget vi behöver regnet . Idag hoppas jag att vetrerinären kan komma och känna på Dingla så jag får veta om hon fortfarande är dräktig och kanske kan få veta om det är fång eller vad som har hänt med henne. Ska nog även beställa tid till Marielle på travkliniken till röntgen eller annat , så vi får veta om det har blivit skador på hennes bakdel efter hennes svåra fölning där fölet dog , då hon fortfarande inte travar och galopperar bra , skritten är okey men inte övriga rörelser.

#4 Grattis fresten och skönt att det gick bra.

#0 Tack så mycket :) 20 år då, var det då man blev kvinna haha :)
Har varit i skolan en snabbis, ska dit senare. Nu ska jag plugga till prov, inte så skoj men men..
Ha en toppen dag

#4 Grattis till fölisen !
Här är ruggit i dag , vet inte om det blir regn eller inte, ska med mina föräldrar och plocka ur deras båt som ska säljas , lite tråkigt men de orkar inte med en stor 12 meters plåtbåt längre. Efter det blir det plugga även för mig har också prov (imorrn alternativ medicin ) får man hoppas det går bra. Sedan blir det en snabbis ut till Puzz och kolla till henne på betet.

God morgon!
Hade tänkt vara på en redovisning kl 8 i morse men har snorat och hostat mig igenom hela natten så det blev lite sovmorgon istället. Hoppas det är bättre till imorgon, för då är det vi som har redovisning.
#4 Grattis till fölet!
#9 Grattis på födelsedagen!
#9 Hipp Hipp Hurra på din födelsedá
Godmorgon alla 

Grattis på födelsedagen! 20 år och livet tar fart. Själv är jag tio år äldre än dig om några dagar. Det är då ångesten börjar krypa fram
.
Ha en bra dag alla!
God förmiddag!
Det blir en vanlig dag på jobbet för min del, är lite tröttare än vanligt då min "kära" granne envisades med att ha sin TV på högsta volym fram till ca 1.30. Tänkte att det får gå för denna gången, men ska det fortsätta så får jag säga ifrån. Känns lite halv trist då jag vet gubbens om bor där är i stort sett döv, men jag måste ju kunna sova.
#4 - Grattis till fölet!
#9 - Grattis på födelsedagen
#9 Grattis på din dag! önskar man fick backa bandet till den tiden igen:)
#4 Grattis till fölis!
Här har jag bara flaxat på. Höet är nästan slut!!!! Jag blir galen. I Dalarna finns det inget att köpa…Har ngn tips om ngn som har som jag INTE talat med månnetro…. Hör då av dig till mig. S
kall gå på realise party för ett skivsläpp på en krog(S2) i Borlänge i kväll.. Jättekul, det är våra barns underbara skola(www.solvarboskola.se) som gjort den (barn & lärare). Där blir det mingel, press och bla bla allt som hör dit till. Jättekul!
Ha en bra dag!

#4: Grattis Lotta till fölet! Jag hörde att det var Ponyta som fölade! Lilla Ponyta-gumman, skönt att allt gick bra!
Tyvärr har det inte alls gått bra för hennes mamma Florita idag … Hennes föl dog i samband med fölningen i morse och sedan fick vi tyvärr avliva Florita p.g.a. komplikationer. Det känns så oerhört sorgligt att förlora ett så fint avelssto och hennes lilla stoföl på detta sätt!
Tusen tack Cattis, Maggan & Kenneth samt Eva & Hanna för er hjälp idag! Ni är alla guld värda!

#16 Usch va jobbigt beklagar verkligen sorgen för er

#16 Beklagar er förlust, när man mister både sto och föl då är det tungt.
#16 men nä så hemskt. Tänker så på er.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#16 Beklagar verkligen Er förlust och lider bokstavligen talat med er då jag också avlivat en ponny idag…. så idag är ingen bra dag direkt… :-(
#20 men vad händer??? Beklagar förlusten
#21 det var min allra första shettis (godis) som haft problem med magen sedan i mars, idag blev det ruggigt akut… det gick jäkligt snabbt, från första symptomen (lite irriterad) till hon avlivades (då rann det ur både nosen och munnen) tog det typ 40 minuter, så det var jäkligt tur att vetten var snabbt på plats annars hade hon nog dött av sig själv…
"#22 skönt det gick snabbt i allafall men fruktansvärt.

Man känner sig lite dum när man tittar ut genonm fönstret och tänker att Benjamin är smäll fet och känner sig lite bekymmrad över det och sedan sätter sig vid datorn och läser att ni förlorat era …. Tänker på er!

#16 Fy vad hemskt tänker verkligen på er, vet ju hur det är .
#22 Usch så tråktigt men vilken tur att vet kunde komma snabbt.

#20: Usch, har du också haft en sådan dag … jag beklagar verkligen din förlust!
En HEMSK dag för flera med förlorade ponnyer, tänker på er och beklagar sorgen.

Usch vilken dag flera har haft! Hoppas ni känner ni får lite tankar till tröst i all bedrövelse.

Beklagar och tänker på er Lottie och Jenny.
Tänker på er Lottie och Jenny! Så tragiskt…

Fy vad tråkigt, tänker på er båda. Åh fina Florita…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tänker på er Lottie och Jenny. Himla sorgligt att Ponyta blev mamma samtidigt som hon förlorade sin mamma och lillasyster.
Amor vincit omnia 

Beklagar era förluster, Lottie och Jenny, och tänker på er.
# 16, 20 . Usch så tråkigt, beklagar

Tack alla för ert stöd! Det är verkligen tungt när man inte lyckas rädda stoet …
Måste bara säga att det är fantastiskt hur man på detta forum kan dela med sig av sin sorg eller glädje och känna stödet från alla er. Än en gång tack! Ingen nämnd, ingen glömd!

Så sorgligt! Tänker på er.
Stor varm kram från Ulla

Jag sänder en tanke till er, det är så bleklagligt att detta händer, man är aldrig förberdd, stackars er säger jag. Maria.