Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 504 ggr
zettan
0

morrn morrn 23 maj

god morgon

är det bara ja som e galen och är uppe alla redan? Hn börjar jobba 06,15 så ja ska snart ´kila iväg till jobbet.

Är jätte förkyld idag. Näsan rinner och så nyser ja stup i kvarten. Ja ja bara att ta med en pappersrulle idag.

Var och ultraljudade Rosa igår. Hon var inte dräktig Gråter. Men hon har heller inte brunstat. Men han ultraljudade henne och det han kom åt att se såg jätte bra ut. Så det är bara att hoppas på att hon kommer i brunst nu annars får vi spruta igång henne.

Idag händer det itne så mkt. Ska väl se om min pappa kan börja till vagnen så ja kan köra en tur i eftermiddag/kväll.

ha en bra dag alla

sanne
0

Go morgon

Har varit uppe i ett par timmar, men nu ska jag sätta lite fart, för snart ska barnen iväg o jag till jobbet.

Det händer inte så mkt mer än det vanliga, lite betäckningar på kvällarna o allmänt fixande, börjar ladda lite för Uddevalla, det kan ju gå hur som helst, speciellt när man har 2 helt ovisade hästar.. ska bli intressant. Längtar ännu mer till Rockelstad, alla pratar ju om den utställningen..

ha en bra dag så ska jag försöka få upp barnen..

Midlingur
0

Godmorgon.

Vaknade för tio minuter sedan. Idag ska jag praktisera på förskolan.

Charlotte-J
0

God Morgon!

Lilltjejen är hemma idag med feber så vi får väl se vad det blir av det, hm. Ska försöka ta tag i mitt tvätt berg igen då det vuxit IGEN nu när det regnat i flera dar och det inte gått att hänga ut nåt. Jag avskyr tvätt! Tänkte även ta tag i lite städning idag, roligare kan man ju ha men det måste göras. Roligare kan man ju ha!

Förövrigt verkar det bli en jättefin dag idag med solsken och skön värme ;-)

Amor vincit omnia Kyss

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Det är riktigt härligt väder i Malmö, soligt och lagom varmt. Tyvärr är der kaos på jobbet, det blev lite strul här igår och det syns som sagt idag så jag lär ha att göra hela dagen…(jag som hoppades på en lugn veckaFundersam ).

Ha en bra dag!

RebeckaSvensson
0

God middag!

Försov mig i morse och vaknade en halvtimme innan vi skulle redovisa vårt projektarbete. Snacka om panik. Jag som hade tänkt lyssna på de andra presentationerna i morse och gå igenom vad jag skulle säga. Tur jag bor nära skolan iaf…

Sehvrin
0

God middag

Idag har jag än så länge bara tvättat…. (men det behövdes) nu efter lunch har jag en lektion plus en föreläsning och sen kl 18.00 ska jag träna kendo och idag är det gradering (ska gradera till 3 kyu) men innan graderingen har vi en timmes träning och vi får besök från kendoklubben i Jönköping (alltid kul med nytt folk att träna med, även om jag tränade med dem i lördags)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[LinneaDahlberg]
0

Härlig dag!

Jag har fått ledigt från jobbet, tränat hunden i agility och gosat med fölet.
Ska till Norrtälje i eftermiddag, sen ska jag träna skytte ikväll innan jag ska baka muffins att ha med till jobbet imorgon.

Riktigt bra dag, med andra ord! =D

Puzzel
0

Godkväll här är pyrt värre har bråkat med CSN igen de har fått för sig att jag pluggar deltid vilket jag inte gör och sedan har de strulat själva med datumen så nu drog de pengar så helt plötsligt fick jag 496 kr i  stället för mina vanliga 8200 kr jätte kul hur fanken får man det att gå ihop ??? Så nu sket sig alla mina planer och allt, ingen utställning i juni, inge mat på bordet suck jaja man överlever nog det här med.

zettan
0

¤8 hoppas de löser sig med csn Sussie. Håller tummarna