Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 604 ggr
JMax
0

God Morgon 24/5!

Morrn, morrn!

Dottern väckte mig halv sex. Stekhet, 39.8 i feber så det blir till att stanna hemma… Nu har hon slocknat i min säng så jag tänkte passa på att läsa lite, köpte Stieg Larssons nya i går, luftslottet som sprängdes.

Annars kanske man skulle ägna dagen åt att fixa tvätten, sanera hemmet och annat seriöst…

Ha en bra dag!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Puzzel
0

god morgon här ska ungarna till skola och dagis, själv ska jag plugga har en stor inlämningsuppgift att få in till 12.00 i morrn. Ser fram emot på söndag ska bli kul ett litet avbrott i vardagens stress och måsten, blir kul att få se och lära sig allt runt utställningar. Här behöver också städas och tvättas förstår inte tycker maskinerna går i ända men det finns alltid tvätt, disk och damm. Ha en bra dag som här ser ut att bli mulen men solen gör sitt bästa att skicka ner några strålar.

Benjamin
0

God morgon! Idag blir det en bra dag. Solen skiner, vi har troligtvis lagt högsta budet på ett hus i Genarp, jag fyller 30 och ingen har virat in vårt hus i toalettpapper.

Ha en bra dag alla!

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

I Malmö är det fint väder, ska jobba till kl.16 idag sen ska jag till optikern och  kolla mina linser som krånglar.

#2. Genarp är fint. Bodde där i 8år.

Charlotte-Aveback
0

#2: Grattis på födelsedagen! Lycka till med husköpet!

zettan
0

morrn morrn

här ligger man nerbäddad idag Ledsen. Så förkyld. Nyser stup i kvarten. Så näsdukar har ja snart gjort åt ett 100 pack sen igår. Hm får skicka ngn at köpa nya. Sak väl försäka ta vovven å promenad vid lunch men de lär bara bli över gatan och tillbaka. Tur man har skogen så nära. atjhoo ja ni ser ja kan inte ens sitta upp utan att nysa. Suck blir tokig på de.

Körde Rosa en kortis igår föresten. Fick låna Sannes vagn då min ännu inte är tillfixad. Men allt gick bra och Rosa var precis som vanligt. Skönt att de gick bra.

ha de bra

Sehvrin
0

God morgon

#2 Grattis på födelsedagen =)

Idag ska jag titta på mikropreparat av växter och sen är det seminarium på ett antal labbar vi gjort.

Men, allt känns rätt bra idag, speciellt eftersom jag klarade graderingen i kendo igårSkrattande

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Har precis kommit hem efter haft vår opponering. Bara lite ändringar i vårt arbete som ska göras och sedan är den här kursen klar. Så otroligt skönt, för det är absolut den allra sämsta kursen jag läst. Finns bara en positiv sak med den och det är att hur kursledningen än gör så kan den omöjligt bli sämre i framtiden.

#2 Grattis på födelsedagen!

AusaBausa
0

god eftermiddag! Har haft fest på jobbet. Firat förskolansd dag här med hela förskolan. Gick allihop till en lekpark o lekte o åt. Vi var utklädda i olika Astrid Lindgren figurer… jag gick genom byn som Prussiluskan i Pippi…sen fanns där riddare från bröderna Lejonhjärta, emil, ronja, karlsson mfl.Det var JÄTTE trevligt! Ikväll ska jag kolla på en hästgård i grannbyn….

VeronicaP
0

#2 Grattis på födelsedagen och lycka till med hus köpet.

SannaHolmgren
0

Nu har vi alldeles nyss släppt in våra små hästar i nya hagen, äntligen är dom hemma! Tyvärr är min kamera på lagning så det blev inga foton från släppet. Som gick över förväntan bra, trots att småhingstarna aldrig träffat varmblodet förut.

Nu har det börjat regna här.

#2 Grattis!

Milla
0

#2 grattis på dagen och till huset

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se