Utställning ponny & kallblod
Då var det dags igen.
Inbjuder härmed alla på forumet till lokal ponny & kallblodsutställning den 26 augusti i Björneborgs park, Värmland
Domare: Kristina Blad (shetland), Viveka Karlestrand (övrig ponny) och Arne Emanuelsson (kallblod)
Under dagen kommer även rid- och visarklasser att gå av stapeln. Dessutom kommer olika showinslag att visas + en mindre marknadsdel med mestadels lokala tillverkare/försäljare.
Extra roligt är det att kunna belöna championatsvinnarna + BIS o res.BIS med penningvinster.
Nyfiken och vill ha proposition? Pm:a mig med din mailadress så skickar jag över den!
Varmt välkommna.
Jag kommer!

Det förväntade jag mig nästan =)
Drar över propp och det där på din mail så du får blanketter och så!

Va kul att Arne har kommit på benen och skall döma, han är ju oerhört duktig på häst, och speciellt kallblodssidan.
#2 Vart finns det anmälningsblanketter och vart ska de skickas?
Amor vincit omnia 

Anmälningsblanketten är bifogad i mailet och adressen står under punkt 3 i allmänna bestämmelser =)
#5 Nej det var ingen anmälningsblankett med. Jag har dubbelkollat ;-)
Amor vincit omnia 

#6 Ingen fil som heter blankett.doc? borde vara nr 2 i mailet
Mailar den ensam så får vi se om den kommer med.
#7 Nu har jag den. Kanon Angelica!
Amor vincit omnia 

Har bett om blankett, men inte fått någon. Inte heller något mail

Har nog skrivit fel på mailadressen
Undra hos vem den hamnade om den inte hamnade hos dig..
Jag antar att kallblodstravare inte är välkomna…tycker det är så synd att man inte kan visa sin kbl.travare mer än 2ggr som unghäst.

Är den reggad hos Nordsvenska hästen eller STC?

Jag är urusel på just kallblod så jag var tvungen att fråga!
Är ju alltid lika nyfiken 
#0 Tack för ditt mejl, jag skall försöka planera in denna utställning. Finns det möjlighet att hyra in 2 ponnyer i närheten över en natt?
Trevligt att se att Arne är på G igen.
#15 Här finns det alltid plats för några ponnysar, bara jag inte köper dom säger gubben;)