Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1287 ggr
PetraJ
3

Agility - träff på Tjörn

Shetland Väst Anordnar en agility-träff på Tjörn den 9 april. För mer info gå in på shetland väst hemsida

sofiek90
0

Va roligt :) hade också velat vara med

MVH

Sofie

Assim
0

Det skall bli jätte kul, vi kommer. Kanske med häst eller bara som punlik, vi får se vilket.

PetraJ
0

PuttGlad

Ove-D
0

Är det många anmälda än?

PetraJ
0

#4 tror  att det är ca 4-5 hästar och 8 st personer

Aribigga
0

Man skulle bott lite längre upp i landet känner jag Obestämd

lurvponnyn.vimeddjur.se

AnnicaL
0

#1 Klart du ska komma med Sofie! Skrattande

sofiek90
0

#7 Hehe, min lille ponny får ju inte vara med. Annars hade jag kommit!

MVH

Sofie

PetraJ
0

#8 varför får din ponny inte vara med?

sofiek90
0

#9 Dels för att han har vila ett tag till. Och dels för att han inte har stam i passet. Jag har inte hittat uppfödaren än..

MVH

Sofie

PetraJ
0

#10 Gå in och läs proppen igen på väst hemsida och du får vara med.

sofiek90
0

#11 Ja ska kolla på proppen men ponnyn har vila. I nuläget får han inte göra något annat än bara vara i hagen typ… :/ Vill inte göra något så han blir sämre igen.

MVH

Sofie

PetraJ
0

Finns platser kvar

AnnicaL
0

#12 nä, det är ju en annan sak om han ska vila. Men jag tänkte det var bara för att han inte har "rätt" papper och det har ingen betydelse! Du är välkommen utan ponny oxå, om du skulle vilja det. Skrattande

sofiek90
0

#14 ja ska prata med veterinären imon. Så hoppas ja att hon säger okej.

MVH

Sofie

Moalinn
0

Man råkar inte få komma och fotografera lite eller är det bara för folk med ponnyer ? :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

PetraJ
0

#16 skall kolla med ansvarigGlad

cinna
0

Kanske läser jag tokigt här i feberyran, men det framgår inte i proppen vad det kostar för övriga att delta.
Dvs icke västare eller deltagare med A-ponny… Vilket ju kan tolkas som att träffen endast är till för väst-medlemmar med Shetlandsponny Flört

PetraJ
0

#18 Läs lite längre ner Flört.

cinna
0

Fanns annan info på den sidan jag hittade via google igår:

Aktiviteter i väst

Men när jag sökte nu via er hemsida, så hittade även jag den info jag frågade efter. Tack! Glad

sofiek90
0

Jag har nu pratat med veterinären och hoon sa att det var okej att vi åkte iväg, men han får inte hoppa. Ska bara prata med föräldrarna (pappa kör ju…) men vi kommer också.

MVH

Sofie