(S) Furunäs Shakira
Det är med stor sorg jag lägger ut den här annonsen.. Jag måste tyvärr sälja min fina Furunäs Shakira. Jag letar nu efter ett kärleksfullt hem där hon får allt hon förtjänar och den tid hon vill ha. När ja fick hem henne va hon väldigt skygg och de gick inte att få tag på henne i hagen, hon va tömkörd men inte körd och hon va inte inriden. Hon stog i en box med sitt föl under tiden dom avmaskades och samtidigt tränade ja jättemycket med henne. Nu får man på henne grimman utan några problem alls, hon är nu inkörd och riden. Hon är jätteduktig på allt! Hon är trevlig, snäll, kommer fram när man ska hämta henne i hagen, somnar på gången för hon tycker de är så skönt att bli ompysslad, ja tränar henne varje dag me repgrimma och hon är helt annorlunda från när hon kom hit. Hon är arbetsvillig och älskar att stå framför vagnen. Hon letar nu efter ett hem där hon får precis de här, tid för ompyssling, körning, ridning, massa kärlek och all tid hon förtjänar! Hon är världens finaste sto! Smsa eller ring ni på 0707206808 för mer info och för bilder! Mvh Louise Berglund
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt
Sajtvärd på degus.ifokus
Puttar upp annonsen då hon fortfarande letar efter ett kärlekslåt hem! Hon är ett jättetrevligt sto som älskar att bli ompysslad och trivs bra framför vagnen och med nån på ryggen! Hemmet är viktigare än pengarna!
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt! Kolla på hemsidan eller på hästnet.se för att se mer!
Sajtvärd på degus.ifokus
Putt! De börjar bli akut!
Sajtvärd på degus.ifokus
Finns det några bilder på henne? Jag söker en shettis som jag kan köra, trickträna och ha med på långpromenader! =)
Shakira är såld!
Sajtvärd på degus.ifokus
Shakira är såld!
Sajtvärd på degus.ifokus