god morgon 26 maj
morrn morrn
Vaknade av ett sms i morse igen . Fast denna gången hoppade ja upp ur sängen med glädje
. Fick reda på att i November kommer Anders Eriksson igen
. Så de var bara att svara på de smset och bestämma att denna gång ska Zettan me ockås. Så Rosa och Zettan ska få jobba den dagen
. Ska vi se vad ja kan få för hjälp med Zettan. Min lille tjockis
.
Nu ska ja ner och äta frukost sen ska ja åka till stallet tidigt idag. Här ska de hinnas köras och pysslas med pållarna. Pappa har ju böjt till sksklarna nu på racerrockarden så de blir kul att köra den igen. Saknade den när den var ur funktion. Vädret ser underbart ut ute. HAlsen min värker och ja kan knapp sälja men men ingen feber idag i allafall
kram

God Morgon!!
Ser ut att bli en kanonfin dag!
Snart kommer barn och barnbarn och drar iväg med oss på hemlig utflykt!! Ska bli spännande.
Nu är det bolibompa på tv1 och strax får vi se Elin och hennes shettisar!
Ha en bra dag alla!!

Underligt att man vaknar vid 5-tiden och är pigg när man inte behöver
.
I kväll skall vi ha födelsedagskalas, Maken fyller år idag och Cecilia fyller 7 år på måndag. Jag har varit lat och beställt en smörgåstårta. Vi blir bara 9-11 st, men jag beställde en för 20 personer. Så har man till frukost i morgon ;)
Först skall jag åka och jobba lite. Det är konfirmation i morgon, så jag måste göra klart det sista inför den.

God morgon!
Jag sov till 8,30!!! Vet inte när det hände sist…. Men himla skönt var det! Idag på em. får vi besök. Det är bekanta som kommer över med deras barn för dom äääälskar shettisar. Så det blir väl att röja lite på fm. och baka en sockerkaka.
Ha en bra dag alla! //Erica
God morgon! Fick upp redan 7 mot min vilja o snabbt ner till stallet o släppa ut hästarna(stod inne i natt pga åska o mkt regn) för gubben o grabbarna skulle iväg sen och ville inte ta ut lilltjejeen då hon hade 40 graders feber i går kväll o i natt…
så här har vi varit uppe tidigt jämfört m förra helgen då vi sov till 10
….. men det var vi värda för det är inte ofta det händer när barnen är hemma…
I dag skulle vi alla åkt på power meeting i Hässleholm m mannens "raggarbil"men jag o tjejen fick då vara hemma.. ikväll skulle vi fira syrrans flicka, syrran o mormor som fyller år i morgon o i juni plus morsdag. Det var ju bra o slå ihop allt men inte kul när vi blir sjuka… jag o grabbarna får väl ta oss dit om inte Tindra blivit bättre… i morgon ska vi bjuda svärmor o svärfar på middag som morsdags present.
Godmorgon,
Idag så ska en bekant till mig följa med ut i stallet och få köra häst för första gången. Hon har pratat om detta länge, och nu blir det äntligen av.

God middag!
Äntligen hemma! Blev en stressig tur på 70 mil igår då vi skulle till Alnarp på fest. Helt klart var det värt att åka så långt för festen, riktigt trevligt :-)
Min mor hämtade mig och en kompis i förmiddags och nu har ajg varit ute en runda hos djuren vi har hemma. En av tackorna är dräktig, härligt! Hoppas bara att allt går bra så vi iaf kan få lamm i hagarna i sommar. Hästarna såg fina ut och även om Guvele fortfarande är lös i magen så har hon lagt på hullet rejält, underbart! Ska hämta hem ett par hästar för här behövs verkligen betas, skulle behöva ytterligare 10 st eller ngt för få avbetat… Snart middag och sedan ska jag få skjuts runt till djuren hoppas jag, för bakom ratten sätter jag mig inte.
God kväll
Var på Elitauktionen i går, vilket lyxarrangemang! Ettåringar som såldes för över 1 miljon SEK! Det blev alldeles för sent men väldigt trevligt.
Har ordnat fram en ny mobiltelefon i dag så förhoppningsvis ska det snart gå att nå mig igen