Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett19-om-sajten
Läst 864 ggr
Annette
0

Fet stil

Jag har sett att endel inlägg är i fet stil. Jag vet inte om ni valt det medvetet, för mig uppstod det helt plötsligt.

Men det är lätt att ändra tillbaka till normal stil. Gör så här:

• Gå in under inställningar
  • Välj personliga inställningar
  • Under utseendeinställningar kan man välja textstorlek mm. Om man väljer normal på allt, så blir det som i denna text.

Personligen tycker jag det är väldigt jobbigt att läsa inlägg med fet stil det känns som om någon skriker mig i örat hela tiden ;)

(Men det kan ju finnas en anledning till att någon valt fet stil, inte vet jag. Detta är bara ett tips om hur man kan ändra tillbaka.)

Cattis
0

Det är svårare att läsa om det är fetstil, även om en del verkar tro att hela inlägg blir "starkare" i fetstil. Markering av vissa ord är en sak, men hela inlägg blir bara grötigt.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

veronicarickfelt
0

jo håller me cattis.. man kan ju markera en rad eller 2 me fet stil om det är nått sådär som man vill poäntera lite mer… =)

zettan
0

#1 instämmer

Annette
0

Puttar upp även denna. Har sett att flera använder fetstil i alla sina inlägg. Det är mycket enkelt att ändra till normal stil.

Sasser
0

Är gärna FET:)

Men om det är problem så Visst kan jag ändra… Bara att gilla läget:)

Cattis
0

#5 Man FÅR ha det så om man vill, men det är ganska svårläst för många. Det blir liksom grötigt när det är längre meningar/stycken. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.