Fet stil
Jag har sett att endel inlägg är i fet stil. Jag vet inte om ni valt det medvetet, för mig uppstod det helt plötsligt.
Men det är lätt att ändra tillbaka till normal stil. Gör så här:
- Gå in under inställningar
- Välj personliga inställningar
- Under utseendeinställningar kan man välja textstorlek mm. Om man väljer normal på allt, så blir det som i denna text.
Personligen tycker jag det är väldigt jobbigt att läsa inlägg med fet stil det känns som om någon skriker mig i örat hela tiden ;)
(Men det kan ju finnas en anledning till att någon valt fet stil, inte vet jag. Detta är bara ett tips om hur man kan ändra tillbaka.)

Det är svårare att läsa om det är fetstil, även om en del verkar tro att hela inlägg blir "starkare" i fetstil. Markering av vissa ord är en sak, men hela inlägg blir bara grötigt.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
jo håller me cattis.. man kan ju markera en rad eller 2 me fet stil om det är nått sådär som man vill poäntera lite mer… =)

#1 instämmer

Puttar upp även denna. Har sett att flera använder fetstil i alla sina inlägg. Det är mycket enkelt att ändra till normal stil.
Är gärna FET:)
Men om det är problem så Visst kan jag ändra… Bara att gilla läget:)

#5 Man FÅR ha det så om man vill, men det är ganska svårläst för många. Det blir liksom grötigt när det är längre meningar/stycken. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.