god morgon 27 maj
morsning korsning
Nemen vad är detta ingen som skrivit god morgon än
. Själv har ja varit uppe ett tag och grattat mor på morsdag. Snart kommer min bror med familj hit så då blir de livat i huset. Senila mormor har varit här i helgen. Hon har nog frågat 100 ggr när ja ska ta studenten
. MAn bara snälla mormor de var 6 år sen ja gick ur skolan. Suck ja blir så trött. Men de är väl skönt att hon tycker ja ser lika ung ut nu som då
.
Hästarna får vänta till eftermiddagen/kvällen idag. Men ja ska klippa lite skägg och örontoffsar på Rosa. Nästa helg bär de ju av mot Uddevalla. Så tacksam för att Fredrik ställde upp på att hyra bil och framför allt att han ställer upp på att köra. De är ja jätte tacksam för.
ha en bra dag

#0 "stor"-sandra Go "middag" ! hehe nee jag skriver ju iaf nu =) hehehe.
Va ute å bowla igår =D va SKIT kul =) fast ja va sämst ^^ Vi va tre kompisar som va där =)
Idag ska ja te stallet , tänkte ta lite kort å så =) ska låna brorsans kamera för den e MKT bättre än vad min är =) hihi . Borstade Ariel igår , fick bort lite mer av vinterpälsen =) ska bli kul å se hur hon ser ut sen när all vinterpäls e borta =) Fin fina tjejen nu =).
Ha´t gött /"lill"-sandra

Nä, det var verkligen inte många framför datorn idag??? Klockan är ju 15 nu! Har tränat lite tömkörning med Samantha idag, vi är inte alltid överrens om hur volterna ska se ut… men annars är hon duktig så vi ska nog ta oss igenom programmet på Syds bruksdag =) Efter det var där en familj och tittade på henne (hon är till salu). Trevligt folk, men de tyckte hon var lite dyr (????). Jag säljer inte henne en krona billigare och inte heller med sadel/träns/sele/täcken och vagn. Har bakat chokladtårta och en rabarberpaj. Ska fira svärmor i kväll med alla barn och barnbarn. Min egen mamma kramade jag om igår, hon jobbar idag. Jag fick frukost på sängen och blommor =D (av min man - dottern är 21 månader…)
God eftermiddag!
Började morgonen med o förbereda middagen till i kväll…. sen stack jag ut o red 2h med en kompis… det var så härligt och kul att slippa rida själv för en gångs skull…. kom hem o ryktade Kefir…jösses så hon fäller…sen bar det av hem igen o fortsätta med maten…nu har jag paus o väntar på gästerna…= svärmor o svärfar…
Hoppas alla får en trevlig morsdag!
God kväll. Sitter här och känner mig jätteonyttig. Äter pizza och dricker läsk (fy skäms)!
Har haft en riktigt kanondag idag. Jag började jobba 05.45 och slutade vid 10.00 (wow, första gången)! :-)
Åkte hem och fick hjälp av grannen att laga bilen (tack tack tack)!
Sålde ytterligare en valp (har sålt 4 denna helgen).
Fick Håkan Onsjö att besiktiga de fyra valparna PÅ EN SÖNDAG! Fast, han blev lite sur på mig för att jag inte sa att jag var stammis, för då hade jag ju fått komma med en gång. *skratt* Måste säga att han är den absolut bästa veterinär vi haft. Inte är han dyr heller om man jämnför med vissa andra…
Åkte hem och skickade iväg en av valparna till nytt hem. I morgon bitti åker jag till Stockholm med de tre andra.
Nu är det bara 1 ev. 2 valpar kvar att sälja. Kommer kännas såååå tomt när alla flyttat. 

God kväll!
Har just ätit upp den sista biten smörgåstårta. Min kost har varit lite ensidig idag, bara smörgåstårta till alla måltider. Resten av familjen har ätit nyttigare.
Barnen samt en kompis till dom var med i stallet. Vi fick åka hem tidigare än planerat, eftersom den olydige sonen gick ner till ån och badade. Då passade den ännu olydigare lillasystern på att kasta i alla hans kläder i ån. Det blev till att åka i dyblöta kalsonger hem. Suck.

Godkväll eller godnatt nu har man själv kommit hem från landet, duschat o nattat barnen plockat bort en fästing från äldsta sonen hua för dessa små sattyg. I dag var jag på puts och visningsträff det var jätte kul tack för alla råd och tips de kommer komma till stor nytta och va kul det var att få träffa och få ett ansikte på några av er. Tack allihop för en jätte trevlig dag och tack speciellt Cattis för att du ordnade den, tack Maggan för korten de sitter innanför ram nu, tacka alla andra för en lärorik dag.