VÄRMLANDs Shettisar!!
Undrar om det finns sug efter tävlingar i Värmland? Eventuellt så kommer det att ordnas en shettistävling i Karlstad i Oktober. Det är i dag inte alls klart men jag undrar om det finns intresserade här på forumet isf?
Vad som ev. skall planeras är körning (dressyr/precision), tömkörning, riden dressyr och agility.
Observera att detta bara är en liten förfrågan. Blir glad för svar:)
Mvh Eva
JAAAAAAAAAAAAA! PM:a så kan vi hjälpas åt.
Min hästskötare har precis genomfört sin första tömkörningstävling med blodad tand som resultat (efter vad det verkar som) så vi är absolut väldigt intresserade av att tävla mer! Både körning, tömkörning och agility.
#1 Har PM:at dig!
#2 Kul att du har en hästskötaren som vill jobba:) Det är alltid lite efterrätt att tävla efter mkt träning…
#2 Visst är det! :) Hon är jätteengagerad, eller hela familjen är det snarare, de sköter om det mesta med shettisarna för tillfället och kör och tömkör och grejer. Och hennes mamma tömkör 3-åringen. :) Mycket trevligt. Att hon har tävlat lite nu var nog mest övertalning/tvång från mina föräldrars sida, hon var så nervös att hon nästan kräktes, men det krävs ju oftast bara att man ser att man klarar det så inser man att det är ganska skoj!
*puttar upp igen*

Skulle också vara intresserad. Min hästskötare skulle troligtvis bli lyrisk :)