Nu blev det tomt...
Sålde min 3åring idag och min andra shettis, en hingst på 13 år står nu i stall me min stora häst.. så nu e d alldeles tomt här hemma!
Snyft.. Men men.. På lördag om en vecka typ kommer mitt föl som ja har köpt. ett halvblod.. så då blir d hästar igen här hemma men fy va tugnt o sälja o så..
Ni som har shettisar o föder upp o sen säljer.. hur orkar ni? Fast man kanske vänjer sig till slut att hästar kommer o går.. Men just nu e d väldigt tungt…
Hoppas d e ok att ja e kvar här o skriver lite även fast ja har 2 halvblod nu o bara en liten mini.. Men alla här e så trevliga o fråga om råd o så! =)
läst 36 ggr… ingen som ens orkar skriva "han kommer säkert få d bra" så jag gör det själv.. jaja. Slutar väl skriva här då..

Sålde min islänning i mars, så jag vet hur du känner det. Det är därför jag kommer att vara så noga den dag jag betäcker Titti, för den fölisen kommer jag aldrig att kunna sälja. //Erica

#0 Klart du får vara kvar. Och inom kort kanske du skaffar en ny "riktig" häst? :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Har precis sett ditt inlägg. Jag förstår hur du känner det. Det blir trots allt så att man vänjer sig med tiden … sedan är vissa alltid svårare att sälja än andra … Har man hittat ett bra hem åt dem så känns det ändå bra - då vet man att de blir väl omhändertagna och ompysslade.
Hoppas du fortsätter hålla ett öga på forumet! 
Lycka till med din nya häst. Jag vet hur det känns att det blir tomt & så men det är en del av att föda upp… Min pappa sa en gng till mig: - Hur klarar du av att sälja dom, de är ju så fina?? Det är enda alternativet för att jag skall kunna hålla på och avla och hålla på med det som jag tycker är trevligt, vart mitt svar. Men jag håller med dig…. Här blir det inga föl i år, antagligen inte nästa heller… Det viktigaste är ju att man får bra hem till dom. Återigen, lycka till med din nya häst och ett lyckat köp. Jag önskar att jag ochså hade stall för en stor.