Utställningstips!
Stockholms Ponnyavelsförening arrangerar 17 juni 2007 utställning för alla ponnyraser som lyder under SPAF. Platsen är Järfälla Ridcenter, Jakobsberg (Barkaby), Stockholm. Vanliga utställningsklasser och maskeradklass. Domare Liselotte Erixon.
Proposition och anmälningsblankett finns på www.stpof.com .
VÄLKOMMEN MED ALLA DINA PONNYER!
Putt!

Hur gör man om sista anmälningsdag är i dag, jag hade problem med CSN men nu verkar jag få mina pengar i allafall men anmälan hinner ju inte till Cattis om jag skickar det i dag och sista anmälningsdagen är i dag suck jag som ville vara med, vågade inte anmäla innan då jag inte visste hur det skulle bli med pengar från CSN men de har erkänt att DE gjorde fel och nu får jag mina pengar.
#2. Sista anmälningsdag är ju 31 maj.

#3 Oj hur fick jag för mig att det var 25:e tyckte jag läst det i proppen kollade nu på den jag skrivit ut och där står sista anmälningsdag 25:e maj men den kanske blivit förlängd bra för mig då

Kollade proppen i denna tråd och där står 31:a maj så då har den nog blivit förlängd kanon då kan jag anmäla
Putt!
Ganska många som läst tråden. Kul! Förhoppningsvis kommer det drösa in anmälningar inom en snar framtid. Shettisar, welshar, connemara osv är varm välkomna!
Putt putt! Fler ponnyer av alla SPAF-varianter önskas till anmälningsbåset!

#8 Är på G måste ordna så jag har transport också suck de är alltid lika svåra att få tag på.