Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 21-föreningsfrågor-övriga
Läst 561 ggr
Annette
0

Anmälan till SSS riks 2007

Nu börjar sista anmälningsdatum närma sig om man vill delta på årets riksutställning. Den hålls i år på Fårö, Gotland den 11 augusti. Sista anmälningsdag är redan 1 juni. Mer info finns på SSS hemsida, länk här nedan.

http://www.shetlandsponny.se/

zettan
0

#1 så bra att du håller koll och påminner oss alla här Annette. Stor kram till dig. Hur skulle vi klara oss`?

Annette
0

#1. Tack det var snällt sagt. Jag har ju knappt inga hästar att visa själv, så jag får ju försöka få andra att anmäla sina i stället Flört.

JMax
0

Jag vet inte hur jag ska göra… WRAS SM (western) är samma datum och jag skulle ju vilja rida det…Har missat det flera år nu. Har skaplig beslutsångest…Gråter

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

zettan
0

#2 är jätte tacksam för att du påminner oss här på forumet. JA hade gärna velat åka på sss rix men det är inte lätt utan körkort Gråter

JMax
0

#4 Du kan få låna mitt Glad!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

zettan
0

#5 får ja låna bil me Skrattande snälla Flört behöver dock ha med mig ngn som kan läsa skyltarna annars vet i sjutton hur ja ska veta vart man ska svängaFundersam

Annette
0

#6. Det kanske är säkrast, så du inte kör ner i havet ;)

zettan
0

#7 ja de är nog lika bra att ja låter bli deGråter för ja vet inte om Zettan och Rosa vill simma Skrattande

VeronicaP
0

Jag ska inte anmäla dit utan jag ska faktiskt svika shetlandsponnyerna för en gångs skull , och åka på russens riskutställning med våra russ.

AusaBausa
0

är det mga anmälda?

Annette
0

Påminner om Riks igen. Sista anmälningsdatum närmar sig.

Annette
0

10 dagar kvar att att anmäla till Riks och SSS 40-årsjubileum.

[LinneaDahlberg]
0

Jag ska! Jag ska!
Väntar bara på lönen… Har redan betalt både boende och bå, så det vore ju trist att missa nu! =P

Du är verkligen en stor hjälp för oss alla Annette! *krama om*

Annette
0

#13. Eller också är jag bara tjatig ;) Vad kul att du åker till riks! Är det Casablanca som följer med?

[LinneaDahlberg]
0

#14 Ja, det är Casablanca… Jag kände att jag skulle satsa nu när det var jubileum och allt! Roligt att åka, och både mamma och pappa följer med! Skrattande

Malu
0

Tack för påminnelsen! Jag hade totalt missat det annars - o ändå är man gotlänning!Hade glömt bort att det var så tidig anmälan!

Malu
0

Är det någon som vill åka dit och inte har kunnat fixa boende o plats till hästarna så kan jag fixa det om ni vill, dock på södra ön…

Ove-D
0

undrar precis som #10… Är det många anmälda?

Annette
0

Enligt uppgifter jag fått är det inte många anmälda ännu. Men de flesta brukar ju vänta till sista veckan.

Annette
0

En liten påminnelse ;)

Annette
0

Om tre dagar går anmälningstiden ut.

PetraJ
0

Nu har jag betalt för mat utsällningen och boendet. Hoppas att det blir många som kommer.

PetraJ
0

Är det någon som skall åka till Gotland tidigare än lördag? Vi kommer att åka dit på tisdag samma vecka . Vi skall bo på Ljugarns camping. Dom 2 sista nätterna bor vi på fårö. Hästarna skall jag ha hos Anders.

[LinneaDahlberg]
0

Jag åker på fredag och stannar tills måndag.
Mamma fyller år, så vi firar lite i samband med resan.

OCH jag är anmäld, betald och klar! Skrattande