Anmälan till SSS riks 2007
Nu börjar sista anmälningsdatum närma sig om man vill delta på årets riksutställning. Den hålls i år på Fårö, Gotland den 11 augusti. Sista anmälningsdag är redan 1 juni. Mer info finns på SSS hemsida, länk här nedan.

#1 så bra att du håller koll och påminner oss alla här Annette. Stor kram till dig. Hur skulle vi klara oss`?

#1. Tack det var snällt sagt. Jag har ju knappt inga hästar att visa själv, så jag får ju försöka få andra att anmäla sina i stället
.

Jag vet inte hur jag ska göra… WRAS SM (western) är samma datum och jag skulle ju vilja rida det…Har missat det flera år nu. Har skaplig beslutsångest…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#2 är jätte tacksam för att du påminner oss här på forumet. JA hade gärna velat åka på sss rix men det är inte lätt utan körkort 

#4 Du kan få låna mitt
!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#5 får ja låna bil me
snälla
behöver dock ha med mig ngn som kan läsa skyltarna annars vet i sjutton hur ja ska veta vart man ska svänga

#6. Det kanske är säkrast, så du inte kör ner i havet ;)

#7 ja de är nog lika bra att ja låter bli de
för ja vet inte om Zettan och Rosa vill simma 

Jag ska inte anmäla dit utan jag ska faktiskt svika shetlandsponnyerna för en gångs skull , och åka på russens riskutställning med våra russ.
är det mga anmälda?

Påminner om Riks igen. Sista anmälningsdatum närmar sig.

10 dagar kvar att att anmäla till Riks och SSS 40-årsjubileum.
Jag ska! Jag ska!
Väntar bara på lönen… Har redan betalt både boende och bå, så det vore ju trist att missa nu! =P
Du är verkligen en stor hjälp för oss alla Annette! *krama om*

#13. Eller också är jag bara tjatig ;) Vad kul att du åker till riks! Är det Casablanca som följer med?
#14 Ja, det är Casablanca… Jag kände att jag skulle satsa nu när det var jubileum och allt! Roligt att åka, och både mamma och pappa följer med! 
Tack för påminnelsen! Jag hade totalt missat det annars - o ändå är man gotlänning!Hade glömt bort att det var så tidig anmälan!
Är det någon som vill åka dit och inte har kunnat fixa boende o plats till hästarna så kan jag fixa det om ni vill, dock på södra ön…
undrar precis som #10… Är det många anmälda?

Enligt uppgifter jag fått är det inte många anmälda ännu. Men de flesta brukar ju vänta till sista veckan.

En liten påminnelse ;)

Om tre dagar går anmälningstiden ut.

Nu har jag betalt för mat utsällningen och boendet. Hoppas att det blir många som kommer.

Är det någon som skall åka till Gotland tidigare än lördag? Vi kommer att åka dit på tisdag samma vecka . Vi skall bo på Ljugarns camping. Dom 2 sista nätterna bor vi på fårö. Hästarna skall jag ha hos Anders.
Jag åker på fredag och stannar tills måndag.
Mamma fyller år, så vi firar lite i samband med resan.
OCH jag är anmäld, betald och klar!