Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1233 ggr
Piich
0

Olycka!! :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle löslongera min plutt på rundcorallen idag, och han fick ett spunkanfall och galopperar iväg i 180 knyck.. Ponnyn år omkull och kommer inte upp, trodde han hade brytit benet… Tillsist tar han sig upp och då ser jag att vb och hf har hakat i varandra på något sätt så han kommer inte loss.. Han hoppar i ren panik iväg på två ben och jag försöker lugna honom… Tillsist lyckas han dra utav bakskon så han kommer loss..

Han hade änglavakt, han var lite stel idag men annars klarade han sig super.. Han kunde lika gärna ha slitit utav sig något muskelfäste,senskada eller brytit ett ben… då hade det inte funnits någon ponny mer..Gråter

Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

Lavèn
0

Vad skönt att det gick bra!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

emmajensennn
0

Ushh! vad tråkigt :( Men tur att det gick så bra ändå! Min häst skenar JÄMT när jag rider henne… En gång trillade hon om kull och kom först inte upp… som tur var blev hon bara lite hallt i en vecka :)

You can't make a rainbow without a little rain