Anmälan till Riksen!?
Jag har mailat anmälningsansvarig utan svar så jag provar här ;-)
Jag har fått erbjudande att skicka med en pålle till Riksen utan att jag själv ska dit, jättekul tycker jag. Men nu är det så att Torsten äger hennes pappa så där är det ju jäv. Men kan jag anmäla henne ändå och hoppas på att Ulricha går in och bedömer henne? För det kan ju rent av vara så att Ulricha bedömer hela den klassen ;-) Hur ska jag göra? Det brinner ju lite i knutarna nu för att hinna få in anmälan.
Amor vincit omnia 
Hej Lotta !jag har tidigare anmält ett sto till utställning (köping )där domaren var uppfödare och det var inget problem ,den andra domaren dömde mitt sto ,de bytte klasser med varandra. Så anmäl,det får utställningsansvariga lösa.
Det ska väl inte vara några problem?! Om det skulle vara så att Torsten dömmer klassen, så har i alla fall jag varit med om att den andra domaren går in och dömmer just den ponnyn det blir jäv på samt "hjälper till" att rangera klassen.
Torsten var väl domare på RIKS i Tingsryd när två Almnäs-hästar gick ut som BIS, Res-BIS?
#0,Hur länge sedan är det du mailade? Begärde du kvittens så du säkert vet att det kommit fram?
#3, om du menar 04, så dömde inte Torsten J. Bis blev en Emmero ponny och Res Bis Toy.
Veritas odium paretFörvånad

#3 Är det riksen -05 i Örebro du tänker på?
#4 Nej jag begärde inte läskvitto så det kanske inte har kommit fram. Men jag anmäler så får vi väl se hur det går ;-)
Amor vincit omnia 
Ah..så var det nog, har blandat ihop åren

På riks i Örebro var det ytterligare två domare med, Susan Hellum och Håkan Ström.