Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 13-bruks
Läst 682 ggr
Sasser
0

Körträning 3 Juni för Pelle Karlsson

Det finns lediga platser att träna för Pelle Karlsson nu på söndag.

Plats: Stora Skedvi,  i Dalarna (mellan Falun och Hedemora)

Tid: Söndag 3 Juni. Första ekipage börjar klockan 09.00.

Pris: 250:-/ekipage ca.45 minuters pass

Jag är bara tillfrågad av Stora Skedvi Rid & Körsällskap att höra mig för hos vänner & bekanta. Skicka ett PM så får ni telefonnummer att ringa och boka.

PP
0

Så himla olyckligt att lägga körträning för honom samma dag som Barbro och Gittan Nilsson kommer till Falun och har körträning…!

Är det detta som kallas ketchupeffekten: först finns det ingenting och sen händer allt på samma gång? Fundersam

Sasser
0

#1 Ja visst är det olyckligt:( Men men…dom hade ju kö för att få vara med i Falun, så jag tänkte att det kanske kan vara ngn som ville till Pelle ist då:). Han är ju så bra!

PP
0

#2 Ja, det var inte menat som någon kritik, vare sej mot dej eller de som anordnar! Det är ju bara kul att det börjar hända lite inom körningen i dalom - bara så himla typiskt att det ska krocka.

Fick du plats i Falun..? Jag börjar få ångest, så du kanske ska få min plats annars… Flört

UG
0

Hej Pernilla! Jag tränade för Barbro och Gittan härom helgen på Rölagg i Eskilstuna. Man lär sig verkligen mycket!

Hej Eva! Tyvärr kan jag inte komma 3 juni men jag uppskattar att du ger information så att vi får chansen!

Sasser
0

#3 Nej naturligtvis inte:) Jag ville bara skicka ut det så andra fick chansen:) Jag fick en plats i Falun, men pga  andra omständigheter så kan jag inte delta, varken i Falun eller i Skäve. Jag håller med dig, det händer sällan saker men när det väl gör det så händer ALLT! Typiskt. Jag hade lungt kunnat åka till Falun med en och till Pelle med ngn annan… Vi kan höras via PM så ingen retar upp sig.

#4 Lycka till på nästa lagserietävling. Det står ju inte på:)

Sasser
0

Kul att det finns intresse. Jag har börjat få PM & Mejl. Ös på nu:) Så lovar jag en superskojig dag! (Sol har jag beställt oxå!)

Sasser
0

puttar upp igen!

Nu finns det ett fåtal platser kvar! Passa på!