diplomsto till salu
svart sto 13 år Fanny regnr 38-94-2971 e Gino RS 263 u.Fadina RS 1581 (elitsto) Fanny har haft 2 föl och är mycket körd. Säljes till någon som vill avla på henne. Fanny är haft fång en gång förra sommaren så jag kan ej ha henne längre ihop med min nordsvensk (dom behöver ju olika mycket mat under sommaren). Min far är uppfödare till henne och jag har haft henne hela tiden.
telefon 033-281307 Lena
http://www.shetlandsponny.se/stambok/Visa3Led.asp?Nr1=14156
Fanny är en "lagom" storlek med sina 96 cm. Hon har fått två hingstföl: Black Oscar och Little Tim och ser ut att vara obedömnda. Modern är ELIT-premierad.
#0 Var det pga betet hon fick fång? Har hon haft det tidigare? Hur löd motiveringen till de 88888= 40p då hon fick diplom?

Karin, jag har pratat m Lena, detta är ett kanonfint sto, men precis som så många andra hästar har hon fått fång. orsaken är oklart, men hon kan i varjefall inte gå med nordsvensken som hon har.
Vi har fullt just nu annars hade vi nog köpt henne, för hon är riktigt fin !!!
#2 Har du varit och tittat på henne? Hur är on exteriört? temperament och lynne?
Jag har sett henne, för ungefär ett år sedan. Det är ett jättetrevligt sto och jag ahde köpt henne om jag bara hade pengarna…
Hej på er! roligt att någon tittar in på denna annons, men om ni har massor med frågor är det bara och ringa!
Little Tim är utställd i Borås 2000 och jag tror han fick 39P. Han är liten nästan mini.
Black Oscar blev normalstor.
Fanny är såld och skall gå i avel och körponny.

Har du köpt henne , Karin ??
Ditt fd sto kommer troligen till oss på betäckning i sommar !!
#7 Rössberga stuteri har köpt denna ponny
#7 Nej, jag har inte köpt henne men fått meddelande om det.
Jag har hört detta av Karin. Dreja är det enda diplomsto som jag haft… Hoppas de får ett urläckert föl!!!