Mardrömmar:(
Vet inte om det va fullmåne igårkväll eller så, men jag hade då en riktigt uschlig natt.
Drömde tre vansinnigt hemska mardrömmar:
1. Gick till hagen och möttes av en hemsk syn, jo hur alla shettisarna flöt omkring i två m lera. DÖDA!!!!
2. Var och fiskade när min 3 åriga lillasyster lutade sig över kanten, jag fick panik och hoppade efter. Men när jag skulle lyfta upp henne orkade jag inte!!! Jag kunde inte spänna armarna!!
3. Var på min första tävling, när vi av någon anledning skulle duscha våra hästar innan vi fick hoppa banan! Eftersom vi inte hade med oss något duschgrejs fick jag fråga om hjälp av en tjej brevid mig. Hon kunde inte hjälpa till förräns alla hade gått och tävlingen var slut.
Men dom två första slår ändå alla mardrömmar jag någonsin haft, USCH!!!!!!!!
Hej! Det är kanske mycket som händer i dig eller i ditt liv nu? När vår pojke gick bort så drömde jag mycket om hus, vatten, drunkande hästar och döda fölfoster i lera. Jag tog hjälp av en "drömtydare" och hon förklarade mina drömmar för mig och då ramlade mycket "på plats" när jag förstod. Sen vet jag inte om jag tror på sånt, men allt har stämt för mig och gubben iaf och har hjälpt mycket. Jag har köpt en enkel drömbok som jag läser ur nu, men ändå är det inte samma sak. För en drömtydare får man föklara hela drömmen och känslan i den. I en bok går det ju inte att få svar på samma vis.. Jag kan bara läsa vad just tex lera betyder i boken. Men känslan över den i drömmen är ju svår att få förklarat för sig ur en bok..
Sök på nätet så kanske det stå något om du är nyfiken vad det kan betyda. Eller så kan jag skriva lite av vad som står i min enkla bok.
Hoppas du har roligare drömmar i natt iaf och sover sött