morrn morrn 30 maj
morsning korsning, Idag vaknade ja av ett ryck av väckar klockan. Jg har sovit stenhårt hela natten. HAde velat ligga kvar ännu längre. MEn men sova de får man väl göra en annan tid i livet.
Igår så var de finputsning av båda hästarna. Rosa blev riktigt fin tills ja skulle släppa ut henne i hagen. Hon delade inte min uppfattning om hur vida hon skulle vara ren eller inte. Kolla in kortet får ni se
.
Idag är de fortfarande mkt på schemat. Ska leverera saker till de nya stallet. Sen ska ja försöka ge mig på attt fixa till de sista på vagnen. Sen har ja en del telefonsamtal att klara av idag. Får se när ja hinner åka till stallet. Men ngn gång under dagen ska ja hinna med de me.
ha en bra dag alla
kram

Go morgon
har sovit nästan hela natten för första gången på ganska länge.. snart väntar jobbet, sen blir det att fixa lite hemma, ett sto åker hem idag, hon har varit så mysig så hon hade gärna fått stanna.
Nu har barnen bara en vecka kvar i skolan, sen är det bara fritids till sommarlovet börjar. skönt för dem, bara några veckor kvar.. börjar vänta på Paola´s föl nu, ska bli kul o se vad det blir där.. hoppas faktiskt på en liten kille…
ha en bra dag alla / Sanne

Godmorgon tråkigt väder idag har regnat hela natten, vaknade före väckar klockan i dag, varit uppe ett par gånger i natt är så trött på det nu men jag lär få fortsätta många år till, i morse hade gubben som låg och sov från han kom hem vid 15 till 23 försovit sig skulle varit på jobbet 6 så det va bara att köra i väg honom suck. Näää nu är det frukost till barnen se till att få i väg dem, här är det dryga 2 v kvar innan de slutar skolan. Ska ut o
h ta hand om en blöt Puzz sen efter en dags pluggande i dag.

Regn, regn. Men jag skall inte klaga, det behövs för betena. Men utställningen på lördag riskerar nog att bli inomhus. Om det regnat lika mycket i Uddevalla, alltså.
Det blir tt krypa i regnkläderna och gå i dom hela dagen. Usch, blöta regnkläder luktar kattpink, vad fräsch man känner sig då.
Ha en bra dag, jag skall motionera trimmern och gräsklipparen idag, så det blir väl några mil ;)
God förmiddag!
Här har vattnat vräkt ner hela natten. Tur att hästarna har skydd i hagen för dom var torra när jag kom ut. Jag har semester denna vecka och det känns skönt att efter denna skoltermin bara får lägga ALLT åt sidan och bara vara:)
Ena dottern har åkt till farfar & farmor i Hälsingland och jag skulle verkligen behöva både putsa fönster och städa/kasta en massa. Fönstrena kan man ju glömma (utan att det gör något) i regnet men jag drar mig för att starta det andra projektet… Skulle vilja dra till min kompis i skåne, dom fick just ett welsh cob föl. Ett sto..
Ha en bra dag allesammans!

God morgon!
De sista dagarna här uppe nu och tiden bara springer iväg. Har en del kvar att slutföra i en av extrakurserna som jag måste sitta stora delar av dagen med.
Igår var det "avslutningsfest" i den ena kursen med lite mat och inte så lite vin. Därefter blev det efterfest för en del av oss. Innan den var slut så var klockan en bra bit över 4. Av ngn konstig anledning så vaknade jag långt innan väckarklockan ringde idag, vilket jag inte lyckas med när jag lägger mig i tid… Konstigt.
Regn? Öh, inte här, men solen skiner visserligen inte…

God morgon?
nja vet ine det har precis kommit från tandläkaren vet inte vad som var värst laga eller få räkningen
att det ska vara så dyrt… Man gruvar ju sig till nästa gång, bara en undersökning kostar ju 350kr men men.

#7 laga måste väl vara värst!
(men det är inget roligt med räkningen heller)
#7 som student ick jag en akuttid och en hel tand omformad för 850 spänn! Det var helt ok, tyckte jag! =D
Morgon alla!
Idag är jag ledig från jobbet och ska hinna med ALLT hade jag tänkt! Har kommit en bra bit på väg i alla fall.
Nu ska jag ut med mammas hund och valla får. Min vovve får följa med som sällskap. Sen ska vi laga staket och äntligen flytta ut hästarna på riktigt bete.
#10 Jag får skämmas å Epus vägnar 

#10 och 11 Det ser ju kanonfint ut *ler* då kanske vi får föl ungefär samtidigt nästa år då ;-)