S) Glanssprayer!!
Nu har vi fått hem MÄNGDER av Glanssprayer!! Finns Final Mist, Final Bloom, Pink Oil och Revive. Pris: 150:-/st + frakt
PM:a här eller maila på kryddgarden@telia.com
Kan även tas med till Kristinehamn den 3/3 och Kumla den 10/3 samt Gottlösa den 6/4.
Amor vincit omnia 

Jag skulle behöva misten,visst är det den som är typ turkos på burken?Kommer till Kristinehamn!Vad är Revive för typ av pälsglans?
Ja den är typ grönaktig.
Revive är ett utredningsskum för man och svans. Har själv inte använt det men vet i alla fall 2 stycken här inne som använder det och dom kanske kan förklara bättre vad det gör för nytta 
Amor vincit omnia 

Ok,men då vill jag ha misten iallafall :)
#2 Är det nånting man kan använda till vardags eller är det främst till utställning? Tänkte på Revive alltså

Revive är helt superbra !
använder den till man o svans, men även som ett snabbschampo !
har du en ljus häst m fläckar så spraya på, gnugga in o låt vara en stund, sen borstar man bara bort !
Har man en häst m mkt trollsnurror så krama in skummet, sen är det bara reda ut !
tycker den är toppen !

Hej Lotta!
Jag skulle gärna vilja ha en Final Mist, en Pink Oil och en Revive (450 kr + frakt). Skickar du dem mot postförskott eller vill du att jag för över pengarna i förskott?
Tack på förhand!
#6 Du har PM 
Amor vincit omnia 
Ingen som skulle vilja skriva avd de alla är till för ?
http://minihingstar.n.nu
#8 Final Mist och Final Bloom är två glassprayer (olja på burk skulle man kunna säga). Personligen gillar jag Misten bättre, men det är en smaksak.
Pink oil ska man spraya i svanen för att få ett lyft och ett stort hårsvall.
Revive har jag själv aldrig provat, men enl ovan så verkar det vara en utredningsspray.
Delad glädje är dubbel glädje :)

Det låter som jag behöver Revive också om det hjälper mot"trollsnurror"!då blir det alltså 1st final mist+1st revive till Kristinehamn :)
Lotta, jag vill gärna ha en Revive, kommer till Kristinehamn.
Vad går frakten på för en Final Mist, en Pink Oil och en Revive??
#12 Frakt 88:-
Amor vincit omnia 

Tror o hoppas ni blir lika nöjda som mig gällande Reviven.. den är super bra :)

Ni som vet, luktar Reviven lika starkt som Mist och Bloom..?
Puttar lite för dom som missat ;-)
Amor vincit omnia 
Nån mer som vill att jag tar med grejer till Östs Årsmöte?? Bara att PM:a eller maila.
Amor vincit omnia 
Jag vill beställa en Final Mist, en Pink Oil och en Revive 
http://minihingstar.n.nu

Behöver inventera hemma, är det ok att meddela på torsdagen (den 1 mars)?
#19 Jadå, det går så bra ;-)
Amor vincit omnia 
Ska i alla fall beställa en Revive, funderar på om jag ska ta någon glansspray också. Tycker dom räcker i evigheter men nu har jag ju haft mina ganska länge. :)
Sista chansen nu om jag ska ta med några Sprayer till Östs Årsmöte imorgon!
Amor vincit omnia 
Om ni vill att jag tar med till Kristinehamn så är det dags att höra av sig antingen här på PM eller maila på kryddgarden@telia.com
Amor vincit omnia 
Putt!
Amor vincit omnia 
Kan ta med till Malmköping den 26/5!! Och så finns vi i Nuntorp den 27/5.
Amor vincit omnia 

Perfekt! Jag vill ha 1st revive+1 st mist! Till Malmköping :)
#26 Jag skriver upp det ;-)
Amor vincit omnia 

#27 Tack :)

#27 Skriv upp 1st pinkoil till mig också till Malmköping :)
Lotta, jag provar gärna en Rivive utredningspray. Tar du med den till Malmköping?
Jag vill ha kvitto på den och den jag köpte i vintars.
Delad glädje är dubbel glädje :)
#30 Japp! 
Amor vincit omnia