Semester
Nu ska jag ha semester i tom den 11/6.
Härligt som fan

Och jag är ledig till den 3/9!!!!! 

Jag gillar att vara värst! 
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag jobbar 7 veckor till, sedan har jag semester i 4 veckor. Den första på flera år :)
Själv är jag ledig till vecka 27 :p
Då är jag sämst hittills då (men jag tycker min lilla ledighet är skön ändå)
Till den 7 juni.

Jag är alltid ledig!! 

#5. Och inget har du väl att göra hemma heller. Ungarna, maken och de 60 hästarna sköter sig själva. Måste vara långsamt på att få dagarna att gå ;)

Jag går på semester v. 27 och böjar jobba igen v. 35
Ja ja.. ni ska vara värre än mig.. men det här är bara mina första 5 semesterdagar som går.. Tar ut 20 till melllan vecka 28 - 31.
Men sen har jag ju 6 dagar till att ta ut.. det är gott att vara statsanställd ibland.
Det är ju Sweden Rock nästa vecka. Därför jag har semester då
ihh…jag har inte semester förän vecka 30, men jag har haft en veckan för ett tag sedan, så jag kan stå ut.

Nån semester har jag inte men fördelen att plugga distans så bara jag sköter mina uppgifter till skolan så kan jag göra precis va jag vill ähh nästan iallafall.

Jag ska vara "ledig" fram till jan 2008
Och jag som har pluggat ett par månader nu ska jobba så mkt som det bara går i sommar och kommer skriva upp mig på så många "gnet-pass" som det bara går.
Har iofs planerat in en resa utomlands i september så det blir min semester.

Se… mes… ter? Va ä dä? På gård med hästar, katter och hundar är man väl aldrig ledig?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#13. Semester, det är när man kan ägna sig åt djuren 24 timmar om dygnet ;)
Städar i skola och är uppehållsanställd så har jul o sommarlov! Jippie! Ledig från 20/6-12/8 - skööööönt!
#13. Hört talas om avbytare?

#16 Avbytare? = Sambo? :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#0 Mmm! Skönt ha semester från mig med..
Själv har jag en liten minisemester… Räknade med att ligga och vaka på nätterna men det blev inte så utan dagen INNAN "semestern" började…

#16 Avbytare? Det har jag ingen, om man inte kan träna hundarna till att fodra och mocka…? (Hmm, en tanke formas i min hjärna!)
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se