Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1390 ggr
Silenos
0

RKS Sommarcup

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I söndags gick första deltävlingen i RKS Sommarcup . Tävlingen hölls på Syninge Ridskola i Rimbo med ca 70 starter. Solen sken och det var många duktiga ekipage i alla åldrar .

Två deltävlingar återstår : 3/6 vid Håtuna Ridskola i Bro och finalen 1/7 i Syninge .

Du kan tävla på varje enskild tävling som en vanlig tävling.

För att räkna dina resultat i Sommarcupen kan du kvala in med att tävla på två tävlinga, varav en måste vara finalen.

Proppar finns på RKS hemsida www.klubbenshetland.se

Har ni frågor maila mig på info@ponnyland.com eller ring 0702447385

cinna
0

Vad synd att ni inte kan räkna med de tävlingar som anordnas mer söderöver i samband med utställningarna…

Malmköping, Rockelsta, RIKSen, eller t o m Fagersta för den delen. Ju fler platser dessto fler får ju möjlighet att delta.Glad

Silenos
0

Till Sommarcupen räknas bara de tre deltävlingarna. Men poäng från alla andra tävlingar kan man tillgodoräkna sig i Poängligan. Där samlar man poäng under hela året/tävlingssäsongen och priserna delas ut på årsmötet nästa år .

cinna
0

Ok!

Låt mig formulera om mitt inlägg då:

Vad synd att inte en av deltävlingarna i Sommarcupen förläggs vid en av utställningarna mer söderöver. Flört

Allt för att få oss "utställare" att känna att vi vill åka på en deltävling tillOskyldig

Silenos
0

Anmälningstiden går ut idag för nästa deltävling, så skynda att anmäl ! Tävlingen hålls på fina www.hatunaridskola.se