Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1084 ggr
Cattis
0

Mer bilder efterlyses

Saknar en hel del bilder på diplom och elitston främst. Saknar ett fåtal SUCH också. Kolla på www.shetlandsponny.com och se vad som fattas. Har du en bild att låna ut? Maila den gärna till mig tillsammans med namnet på fotografen.

/Cattis

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Cattis
0

Här är några av alla dem jag saknar bilder på:

Furunäs Martina, Moonball, Ida, Antonia, Belinda, Cynthia, Evelyn, Gunboj, Kenita, Kokette, Olivia

Kompis Helga, Ines, Olina, Unnika, Xabrina

Ytterhalls Akleja, Brusa, Glimra

Hamras Mysan, Winnie, Etna, Felicia

Almnäs Akleja, Angelique, Penny, Colette, Damita, Denise, Diana, Edelweiss, Enough, Fuxia, Gardenia, Geisha, Golden Girl, Hortensia, Ice Cream, Jubileum, Jum-Jum, Just My Girl, Kummin, Leading Lady, Macarena, Madonna, Mimosa, Malva, Mocca

Rosenhagas Agnes, Cornelia, Elida, Eos, Kamtjaka, Karen, Kiss, Michelle, Jeanne, Julia

Äppelbo Citronella, Lätta, Estrella, Pims, Beauty of Bath, Pingla, Miranda, Astra

Annelunds Assippa, Amy, Askunge, Assleia, Skimra, Galeja, Astrea, Garcia, Gacella, Assiri

Kölnäs Bellamy, Imbra

Dalsgårds Amelia, Anizette, Daniella, Desiree, Dorina, Ginny, Gisella, Golden Girl, Honey, Henriett, Hortensia

Sen saknas en massa på Emmeros, Smevallena, Skattens, Bäckens, Billas, Östertorps, Gläntans, Hagdalas, Störtbäckens, Allgunnens, Hagalyckans, Kyllemos, Linhagens, Lyktans, Skogsgårdens, Smedstorps, Sörbys och Frihetens diplom och Elitston. Plus en massa andra, mååånga andra. Och alla utan stuterinamn såklart.

/Cattis

Cattis
0

putt igen

/Cattis

nillaros
0

Är den här tråden aktuell?

Jag har i så fall foto på Dalsgårds Anizette (eller kan ordna något) som min yngsta dotter började rida in förra sommaren då Anizette var 16 år och nybliven mamma till en liten Azilia.