Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 744 ggr
marie556
0

Gammal man gör så gott han kan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är inte lätt att tugga gräs, när man är i det närmsta tandlös. Men våran Plutus v. Dorpzicht tuggar på så gott det går!!!

susanne-s
0

Åh vad härligt att se, vad fin han ser ut.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Nitro
0

Ååå, det är en av mina favorithingstar! hade en shettis efter honom förut. Blizzard, som travade 2.15,4. Talangfullare häst finns inte!

Betäcker han fortfarande?

AusaBausa
0

Hur gammal är han? Såg väldigt fin ut…

dajmie
0

Jag kommer ihåg Plutuz från Skandinavium 1994, det var på den tiden Maud tegelberg ägde honom, hav var så läcker, han gick tvåa efter Timothy den gången. En mycket fin Hingst.

marie556
0

#2 #3  Plutus är nu 28 år gammal och han betäcker fortfarande. Han fick samliga ston dräktiga förra året !!! Han han en enorm pondus och är mkt rädd om sina ston. Vår andra hingst är därför uthyrd i år så han får lugn och ro. Vi hoppas han klarar att i stort sätt livnära sig på Lusern ett tag till. Vi tycker så mkt om vår gammelgubbe !

#4 Tack Maria för ditt fina omdömme om Plutus.

JennyR
0

Vi var ett gäng häruppifrån som fick äran att se Plutus förra sommaren, han är verkligen superläcker!! Kyss

Ann-Christine
0

Mycket fin hingst, såg honom live vid ett tillfälle och beslut fattades: "Ska jag någon gång skaffa hingst så får det bli en svart".
Så blev det också, tack Plutus Kyss

[Anna-N]
0

Fina Plutus!  Ser så välmående ut och hoppas han får en härlig sommar med sina flickor!

Charlotte-Aveback
0

Han är i ett fantastiskt skick för sin ålder! En härlig syn!