Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 586 ggr
JMax
0

God Morgon 2/6!!!!

Uppe långt innan tuppen!! Hoppade upp som skjuten ur en kanon när klockan ringde, mindre vanligt men jag hade inte lust att försova mig i dag och missa utställningen.

Ska bort och se om de två objekten är lika rena som när jag lämnade dem i går kväll, hoppas verkligen det! Packa det sista och lasta, väcka och packa in prinsessan sen bär det av mot ÖPAF´s utställning i Örebro!!! Ska nog messa delar av uställningssällskapet när jag åker härifrån så att de inte sussar när jag kommer farande! Känner du dig träffad Lotta…Oskyldig Nävars, sist var det visst jag som sussade gott…Men jag hann!!!

Ha en riktig bra dag allesammans!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

sanne
0

God "trött" Morgon !!!

Vaken, o dricker kaffe.. snart ska man ut o göra sista fixet m pållarna, det regnar fölr fullt i Borås o jag undrar hur vädret är i Uddevalla… men vi får väl se, har lite fobier gällande ridhuset i uddevalla.. hästen jag visade förra året stod mer på bakbenen än alla fyra..

Jag önska alla lycka till i dag, både i Örebro o Uddevalla.

ha det bra / Sanne

millus
0

¨Jag är också uppe för att åka till Öpaf….Jag är så pirrig!!!!

//millus

Annette
0

Jag skall också strax åka till Uddevalla. Bäst att akta sig för fartkamerorna på vägen dit.

Lycka till alla som skall ställa ut idag, vart det än är.

Anette
0

God Morgon!!

Här regnar och blåser i Uddevalla!!Ledsen Såå trist… Väderprognoser kan man uppenbarligen inte lita på, sol och ca 20 grader varmt…jo jag tackar… Fast efter regn kommer ju som bekant solsken, så man får väl hålla tummarna att det slår om. I annat fall kommer säkert alla fina pållar lysa upp dagen för oss!! Flört

önskar alla utställare Lycka Till!!!

Ove-D
0

Det har ju varit både och, men mest gassande sol tror jag under Uddevallautställningen…, dvs risk för att bränna sig i vårsolen. Men jag har varit med om ÖSREGN med… :-)

Benjamin
0

God morgon!

Önskar alla lycka till i Uddevalla och hoppas att ni får en trevlig dag med vackert väder!Cool

Ha en bra dag alla!

[LinneaDahlberg]
0

Morgon!!
Jag har suttit på jobbet 2 timmar nu. Här är det strålande sol, så alla golfare är glada och trevliga! *delar med mig av både sol och glatt humör*

Håller alla tummar, tår och tankar jag kan för alla som ställer ut idag. Hoppas ni får en riktigt trevlig dag!
(detta gäller naturligtvis alla andra också) Glad

Daladis
0

God morgon!
Här skiner en strålande sol!  Ska pyssla lite med hästar, barn och får idag. Det kommer ett gäng "aussies" och vi ska försöka valla!
Ha en bra dag & Lycka till alla utställare! //Erica

jessica-wi
0

God morgon

Här har vi strålande solsken idag, det känns som sommar, varmt är det ochså. Har nu på morgonen bara njutit av att se mitt lilla stoföl 4 dagar gammal. Hon är så fin. Springer och busar för fullt. Idag har vi städdag flickans skola.

Ha en bra dag alla och lycka till ni som ska på utställningar.

/ Jessica

Asagard
0

God eftermiddag. Kom inte upp ur sängen förrän långt in på eftermiddagen. Skulle jobbat i morse, men blev magsjuk i går kväll. Fy fabian vad irriterande! Jag hoppas jag hinner bli frisk till i morgon så jag kan jobba då, men just nu ser det tyvärr inte så ljust ut.

Här är det strålande solsken, men också ett makalöst blåsande. Det har avtagit lite, men man blåser nästan bort ändå när man går ut. :-D

[Jemla]
0

God morgon!

Ja det är nästan morgon iaf, gick upp för bara ett par timmar sen. Tog studenten igår (Skrattande) så man är ganska mör efter tre dagars festande och massor att fixa! Men det är det värt, för det var såååå härligt!!! Wehoo! Skrattande

Charlotte-Aveback
0

#11: GRATTIS!!! Skrattande

AusaBausa
0

#11 Grattis till studenten!!! åh vad jag kan längta tillbaka till just studenten… det var såååå kul! Hade faktiskt mina gamla klasskompisar här från gymnasiet hos mig i dag…bara 7 var vi men vi planerar för en "riktig" klassfest till hösten… är 14 år sedan vi tog studenten!Wao vad tiden går…

I morgonbitti åker vi med Kefir till Jolly Roger o ska betäcka henne… ska bli o kul o träffa honom…

[LinneaDahlberg]
0

#11 stort grattis!!

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Äntligen har sommarlovet börjat och jag är hemma! Efter att ha kört från Uppsala igår så stannade vi och gratulerade en kompis som tagit examen innan vi kom hem. Så skönt det var när sakerna var inburna och man verkligen var hemma :-)

Har ägnat dagen åt djuren. Fått hjälp av en kompis med att hämta hem två av hingstarna så nu ska träningen påbörjas med dem.

#11 Grattis till studenten!

VeronicaP
0

Godkväll , nu är vädret toppen här i Udevalla , Amanda , Julle och Linus har precis badat i havet *ler*

Malu
0

Gokväll! Har varit på travet idag med Fuga som placerade sig som 6:a o 5:a i de lopp hon startade i. Bra tider också gick hon med kusk som bara startat en gång förut.. 3.02 och 3.04 (har rekord 3.01,3). Varit lååång dag..åkte till stan först o handlade innan travet började o även lite efter travet så var inte hemma förren 20-tiden! Men hade sovmorgon imorse iallafall, kom inte ur sängen förren 9, och då har halva dan gått anser jag :) !

[Jemla]
0

#12, 13, 14, 15 TACK! Skrattande

Under de tre åren vår klass gått tillsammans har vi väl inte haft nån vidare sammanhållning för ingen har orkat ordna något att göra tillsammans. Men sista veckans aktiviteter gjorde att vi insåg att vi hade en ganska kul klass ändå (bättre sent än aldrig…). Flört Så redan ikväll ska vi ses igen för att grilla och spela lite brännboll, det ska bli skoj. Glad