Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 440 ggr
Kris_J
0

Tummelisa igen

Veritas odium paretFörvånad

Zigge-3
0

Den såg ju ut att trivas!

Asagard
0

Urk, jag tycker hon är så makalöst ful. Inte söt någonstans… (får man säga så)?! :-/

Ellinor Johansson
0

Tragiskt Ledsen

RebeckaKihlberg
0

#3 minst sagt..

zettan
0

hua hon ser inte alls fin ut. Stackarn som är så liten Ledsen Kan ju undra om tänderna i munnen tex får plats ordentligt

MrsM
0

Bakbensstället var nog inte helt perfekt om man säger såCool. Men söt ponny. Undrar om hon får ha semester och vara häst nångång.

Charlotte-Aveback
0

Groteskt att man tjänar pengar på en vanskapt häst!

moa
0

Jag kan inte förstå dom som tycker hon är söt. Tycker bara det är sorgligt när jag ser henne.

HanniBunni
0

Så länge hon inte har ont och är frisk så tycker jag att, varför  inte….. !!  Vi är alla annorlunda!! Men,  för att inte starta en våg av mail…INTE TILL AVEL!! hihiOskyldig

zettan
0

http://www.worldssmallesthorse.com/ här e hennes hemsida. FAttar inte att dom inte låter henne vara häst. Finns kort på hemsidan där dom till och med håller henne i famnen som om de vore ett barn. Ne fy ja gillar detta låt henne vara häst åtminstonde.

Milla
0

ja jag tycker det är groteskt.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

zettan
0

ngn som vet om de var meningen när dom betäckte att Tummelisa skulle bli så liten? Eller blev de helt enkelt fel med generna?

IdaS-A
0

#12 Enligt vad jag förstått så var det inte meningen att hästen skulle "blivit som den blev" Utan att hon bär på en dvärg gen. Så de ska inte avla på henne.