SJUKA MÄNNISKOR?????
Har en shettishingst till salu. Nu har en kärring med stockholmsdialekt ringt…. Hon presenterade sig men jag hörde inte vad hon sa. Hennes nästa fråga: Har den stor snopp? Vilken idiot! Sen la hon på luren från privat nummer… Har någon varit med om detta?
Ja det finns idioter…hehehe… skulle sälja en ponny för flera år sedan då det var en kärring som ringde å frågade hur mkt skinn och päls den hade. Hon skulle göra skinnkläder sa hon… sicket pucko…GAAAHHH!!!!
Det var också från privat nummer, kommer dock inte ihåg vilken dialekt hon hade. kanske det är samma kärring? *asg*
#2 Haha Men va f-n ska man ha ett klockspel från en shettis till:)???
Men man blir så jä--a RÅDLÖS, att man inte fann sig snabbt innan puckot la på luren?
Hur kul är det dessutom att försöka sälja när man möts av sånna personer…. *ASG*
hihi ja det kan man ju fråga sig :-)
Såna människor kanske får ut ngt av att ringa runt på annonser och fjanta sig.. men det är lika tröttsamt varje gång
Vi hade valpar för ett par år sedan, och då ringde det hur många *idxxter* som helst, bla en som undrade hur länge dom skulle kunna tänkas behålla mörheten? Ke? Äckligt….blä…
Det var ju inget barn/ungdom heller, så BUSRINGNING var det inte:) Men som sagt det finns så mkt folk som inte har getterna i rätt bås, eller där hissen inte går ända upp…..
Det vart en klar försämring i vårat samhälle när alla gamla mentalsjukhus slogs igen i slutet av -80 början av -90-talet….

Skulle sälja en 1 åring å en dam ringde och frågade om den var riden. nej sa jag, han är ju bara ett år. Ja men är han riden då frågade hon igen. Och jag svarade att nej hästar rids ju inte in som 1 åringar. Och då frågade hon om jag kunde få den inriden, då kände man ju bara för att lägga på alltså..

Det finns ju folk, som tycker om att ha sex med hästar!
Kanske var det därför som kärringen frågdade om den hade stor snopp?
Hon kanske är så in i norden ful att hon inte kunde få nån karl o därför ringde hon på din annons?
Fy blä för såna typer. Gubben berättade för mig igår att det var 2 svenska programledare, som intervjuade en konstig man i Danmark för ett tag sen.
Den konstige mannen hatar lagar, o är konstnär. Jobbar "svart" o betalar INTE skatt m.m.
Sedan sa han att han gillade att ha sex med hunden
och något mer har jag glömt. Men det är en vidrig typ.
#7 Hon kanske är så in i norden ful att hon inte kunde få nån karl o därför ringde hon på din annons? Precis så sa min man oxå….*ASG*
Det är väl bara att konstatera att sista idioten inte har blivit född än:) Det är ju bara att gilla läget och finna sig i hur det är…

Blir inte ett dugg förvånad. Det som dock skrämmer mig är att de finns överallt, förmodlingen närmre en än man kan tro.
#0 tro inte att alla Stockholmare är likadana, bara!
nej, men seriöst… man tror ju att folk har vettigare saker för sig på dagarna…

#01. Skulle svara henne, för stor för ditt sto tanten och lagt på.
#10 Det VET jag att inte alla är:) Jag har många goa vänner som är stockholmare:)
#11 Jag hann inte svara….vart liksom stum:) Skulle nog heller inte valt ordet tanten utan ngt ännu fulare…*asg*
#12 vad skönt att du kan ta ganska lätt på det i alla fall… Jag hade nog varit ganska förstörd över att någon pratade om mina fina hingst på det sättet.
Det är bra det! Vi är så snälla så! =D

Men, ja det är inte klokt hur mycket underliga människor det finns..!!