Ett stort GRATTIS
Jag vill gratulera Stina Wessmark och hennes fina sto Junibackens Crash Boom Bang till BIR och Res.Bis idag 2/6 på Örebro ponnyavelsförenings utställning med 149 ponnyer anmälda varav 63 shetland /Mvh Stina

Jätte roligt grattis!

Är inte hon e Hormesta Erik Viking?
I såfall har han haft en lyckosam dag, dottern Rosenhagas Penelope blev champion ungsto i Uddevalla. Synd att han inte längre är i livet.
Stort grattis!!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Grattis, grattis!!! Det är ett jättefint sto, jag dregglade lite…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#2 Jo, det stämmer att hon är efter honom.
Grattis förresten. :-)

Grattis!

Grattis Stina- Kul att En Dalaägd visar framfötterna.

Grattis

#10. Jaså, var det den morgontrötte Connemarahingsten som vann BIS ;)?
Stort grattis!
#11 Haha, ja… 109889=44 och oslagbar som vanligt.

#12. Det var inte dåligt! Men det är klart, den rasen är väl på topp framåt kvällskvisten och med så många anmälningar tog det väl en stund ;)

#14 håller verkligen med vilken skönhet!!!

Grattis Stina!

Stort GRATTIS ägaren Stina (och f.d. ägaren Linnea!) och uppfödaren Maria till Bambis fina poäng och titel! 
#2: Hormesta Erik Viking har verkligen visat ett fantastiskt resultat på sina få år i aveln! Tragiskt att han inte är i livet längre … 
Tack tack för alla snälla ord om vår vite hustomte. Det kändes lite konstigt att inte vara med och visa honom själv, men Lotta är fantastiskt duktig. Det var åtta år sen han ställdes ur senast och det blev faktiskt hans 6.e raka BIS titel. Han ÄLSKAR att visa upp sej.
#11 Och det är klart, 120 liter varmvatten och mer än två timmars badande borde ju ge resultat
. (Samt pälsglans och ingen läderolja.)

Jamen, jisses, ett stort grattis till "ester" själv, vars fina uppfödning Engla (Furunäs Fernando x Emmeros Alexandra) fortsätter att övertyga: ungstochampion alla raser (i år igen!) med poängen 99888!
Storasyster Alva (e.Love Spring) fick oxå guld och en andraplacering i dagens största (?) klass. Fina flickor!
#14 Otroligt fin hingst.
Caroline har dreglat över honom MÅNGA gånger till Cikoria.

#18: Grattis till ännu en fin BIS-titel och fantastiska poäng! Vilken härlig maskulin utstrålning han har! Får man se honom i helbild?

#0: Grattis Stina till Englas fina poäng och titel! Hoppas få se en bild på henne också!
STORT GRATTIS till Stina (gånger två) för era framgångar!
Extra grattis såklart till Fernandos o Alexandras fina dotter Engla för hennes fortsatt fina framgångar i utställningsringen!

Grattis till er alla
#18. Grattis till BIS:et…vilken sagohäst! 
#18 Stort grattis!
Ska hustomten ut och visa upp sig något mer i år?
Grattis till alla fina resultat men det största till Stina och Bambie. Ingen som har fler resultat på shettisarna, är nyfiken?!
Grattis kretsen kring den lita sagopållen.
Grattis Stina och Linnéa!
Grattis Stina!
Och tack för att Ulrika fick åka med dig. Du är en ängel!

#29 Snacka om kritvit svans… förstår att det tog sin lilla tid! :-)
Tjusig kille verkligen, även om det är "fel" ras. :-P
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Grattis allihop till fina framgångar 
"29 vilken snygging!!!!!!!!!!!!

#29: Vilken imponerande uppsyn! Han ser ut att vara värd sin vikt i guld - och att han vet om det! 
Grattis till BIS och reserv-BIS vinnarna!
#31 Efter shetland så är det nog den "bästa" rasen, tycker jag 

#29 Grattis! Vilken vacker häst!
Grattis allihopa!
#29 Åh nej, jag klarar inte av att titta på sådana bilder - Vill ha vill ha vill ha. Hm, tänk om man hade "råd" att köpa en Connemara…. Fast då lär väl sambon ta ut "skilsmässa". - INTE EN TILL!! 

Är det ingen som har resultat från Örebro?
#40 Hjälp vad lik han är min Effi! Fast så är han ju hennes far också! Måste säga att det VERKLIGEN är skillnad från när jag såg honom på generalmönstringen senast! Han har blivit så snygg!
Det kommer resultat så fort de är sammanställda troligtvis i morgon