Hingstämne?
Jag tycker han ser väldigt trevlig ut. Att ställa ut honom ger dig ju en fingervisning om det är värt att visa på premieringen 
Delad glädje är dubbel glädje :)
okey
tänkte bara höra runt lite innan man bestämmer sig för att åka iväg är ju en bit att köra till utställningarna :)
Det ser utsom att han är lite överbyggd… Men det kan bero på hur han står också…
Han har en ENORM tagelväxt!!! :-D
Sedan skulle jag vilja se lite mer "nacke" på honom. Jag tycker att överlinjen på halsen är lite väl rak.
Detta är bara mina egna åsikter och efter dessa bilder… Det är svårt att bedöma för sen spelar ju även humöret, alertheten och rörelserna stor roll…
Men jag håller med #3 om att du kan ju alltid visa honom på en utställning för att få honom bedömd… :-)
Jag tror nog att han står i lite nedförsbakce och därför ser överbyggd ut, eller är det egentligen plant där och det bara är bilden som lutar?
Överlinjen brukar komma med ålern. Riktig hingstkaraktär är inte sällan den kommer fram först efter 5 år, innan dess kan de fortfarande se "valpiga" och "omaskulina" ut. Och är det så att han är lite överbyggd så kan det nog räta till sig lite, då blir ju även överlinjen mer harmonisk.
Tycker han ser ut att ha bra bra bog och fina ben, den lilla markvidheten rätar nog till sig när han breddar sig i fronten. Halsen ser också trevlig ut, och ser inte ut att vara allt för grov vid övergången mellan hals och huvud.
Tycker absolut du kan prova med utställning, men känn ingen press på att de MÅSTE ha guld som treåringar för att kunna bli en bra hingst. Ponnyer är ofta sena i utvecklingen! Den som väntar på något gott…
Är han trevlig som hingst annars så gör det ju inget om man är hingst 2 år till även om man skulle bli vallack i slutändan.
Hakuna matata!