Säljes: Läcker visningsgrimma
Har en fin visningsgrimma som jag tänkte sälja, eftersom jag inte har någon koll på vad den är värd så är alla bud välkomna! Grimman passar nog bäst på en mini eller en liten standard. Den sitter inte alls bra på min standard (maxad).
Vid intresse kan jag självklart också mäta visningsgrimman, men jag har tyvärr inte måtten i skrivande stund.
Oh my vad snygg! Synd att min pålle är lite för stor… Minns du vart du köpt den?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag känner samma sak om min ponny, den är verkligen jättefin! Däremot är det inte jag som har köpt den ny, men jag tror att hon som har gjort den ska finnas här, om inte så påminner grimman väldigt mycket om de som hon gör.
Googla på Visningsgrimma till Shetland så ska du kunna hitta tråden där hennes grimmor visas, jag minns inte hennes användarnamn just nu..

Grimman ser ut att vara en av de amerika-halters jag plockat hem lite då och då. Om det är det så har jag för mig att den är i storlek medium, passar nog bäst på mini eventuellt även standardunghästar med små huvuden. Nypris på dom ligger mellan 75 - 90 dollar beroende lite på modell.
#3 Ja då var det en dyrare grimma än vad jag trodde. Jag har endast provat grimman och hon före mig har inte ens provat den och tjejen före ska endast ha provat den på sin ponny också. Den ser helt ny ut och jag kan inte hitta några som helst fel eller skavanker på den. Vad skulle du rekomendera för pris vid försäljning?
#0, jag är intresserad av grimman, har PMat dig =)