Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 521 ggr
sanne
0

God Morgon 5 juni 2007

Jaha, ny dag, mya utmaningar.. eller, nja snart till jobbet… Igår kväll blev det klart med vilken hingst vår Anja åker till och jag är jätte glad att han tog emot henne.. NU hoppas vi att det blir en fin bebis nästa år !!! Annars händer inte så mkt mer än jobb, barn, hästar o försöka sova lite ibland..hihi..

Ha en bra dag

Annette
0

God Morgon!

6½ vecka kvar till semestern, nedräkningen har börjat. Det skall faktiskt bli skönt att vara ledig i 4 veckor.

Idag är det jobb, djur och barn här också.

Puzzel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon fortfarande förkylt här över, kidsen har ingen lust att gå till skolan bara lite drygt 1 v kvar till sommarlov för dem en annan får plugga hela sommaren förvisso på distans så det är ju skönt men det ska ju göras annar blir det ingen högskola. Redan spänd inför utställningen i Järfälla det blir vår första, har tagit tillvara på alla tips jag fick på putsträffen. Näää nu ska jag se till att björnligan kommer iväg så de inte kommer försent. Ha en bra dag allihop i solen ni som har den äran att se den idag.

Marta
0

En ny dag med nya utmaningar och glädjande nog en ny dag utan tandvärk, kan det bli bättre?

Ska på röntgen av min höft senare idag. Annars är det stora fixardagen som gäller. Nästa vecka drar det igång med läger här så lite att ordna är det allt!

Malu
0

Goförmiddag! En varm o solig dag på Gotland är det idag! Ska på Kneippbyn sommar o vattenland ikväll när jag jobbat klart, då det är "Kneippbyn-klassikern" för alla skolbarn som deltagit i en idrottscup under våren - ska bli kul, men kommer  väl bli trött på alla köer då det lär bli tjock me folk där!
Hästarna får lata sig i solgasset idag..Cool

Frida-E
0

Maj?? Cool

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Ytterligare en dag som har passerat i raketfart. I eftermiddags kom ett gäng tyskar på studeibesök och kollade på lantbruket. Då tolken som de hade med sig inte kunde ngt om lantbruk fick jag försöka agera tolk. Med en salig blandning av tyska, eneglska, svenska och kroppsspråk så gick det hyfsat… Sedan skulle jag på stuteribesök, men så blev det inte eftersom vi fick jobb för kommunen o körde inte jag ikväll så blev det inget. Med andra ord så hade jag inget att välja på. Precis kommit hem från jobbet så nu är det mat o sängen som väntar. Trött är bra förnamnet.

Cattis
0

#5 Har ändrat det. Sanne har nog råkat bläddra bak en månad i sin kalender :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Inte märkte jag det. Är man morgontrött, kanske ;)