Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 422 ggr
zettan
0

obehagligt

fy sjutton

Nu är man själv hemma. Det är väl ngt ja e ganska van vid och brukar inte ha ont av de. Men de har ringt 3 ggr på 1 timme och när ja svarar så andas de bara i telefonluren. Det är så obehagligt. Då längtar ja efter min hund. Tur att dom kommer hem till kvällen. MEn så obehagligt att höra ngn som andas hela tiden. Tänkte kila ut och hänga tvätt se om våran granne kanske är i landet hon är ju polis Skrattande.

AnnaLundin
0

Säj till dem att "Sluta med detta, annars ringer jag polisen!"

Och GÖR det också om det inte slutar!

Snacka med grannen är också en bra ide!

Lycka till!

Charlotte-Aveback
0

Har du en nummerpresentatör? Då kan du kanske se från vilket nummer de ringer och ta reda på vem som är abonnent.

Vid något tillfälle ringde det några unga killar till oss med anledning av en till salu-annons (häst) vi hade ute och ställde en massa knasiga frågor. Eftersom vi kunde se deras telefonnummer så ringde jag tillbaka. Jag bad då att få tala med en förälder och berättade om det inträffade. Jag kunde höra på förälderns röst att deras barns upptåg inte var uppskattat och att de skulle ta sig ett samtal med "telefonterroristerna". Glad

Är det dock en vuxen karl som flåsar i telefonen så är nog som Anna säger polisen den bästa kontakten.

zettan
0

de lugnade sig sen under kvällen. På nummer presentatören stod de hemligt nummer. De tär bara att hoppas på att de inte händer igen. För de var hemskt obehagligt. De lät som en vuxen karl

Min granne sa att händer de igen så kunde ja ringa henne så skiulle hon hjälpa mig.

Ove-D
0

Han det inte vara sånna där säljare som det har pratats om???

Sofia_Schultz
0

#4 Men då är det väl bara tyst i luren? Ingen som andras…?

Olofsson
0

Ursch, det finns mkt skumma typer. Fundersam

Ove-D
0

#5 iförrgår fick jag nog tre samtal som snabbt lades på… fick för mig att det ar försäljarsamtal… hörde röster bara någon sekund i bakrunden innan det kopplades bort.