Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 591 ggr
Ove-D
0

Godmorgon 6 juni 2007 - Nationaldagen....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er allihop… Tänk att vakna av att sambon INTE snarkar… det är väl konstigt… Fundersam

Hörde sedan ett konstigt ljud och funderade på om det var vattenpumpen som glömts av (typ trädgårdslangen var på), men det visade sig vara takfläkten som jag bad sambon sätta på för att få lite cirklulation efter vår 25gradiga dag igår…

Nu har jag svalkat mig ett tag så jag hoppas att jag kan somna om…

TREVLIG NATIONALDAG på er allaihop!

maysod
0

Godmorgon ! Nyss inkommen från stallet där en fölunge fötts, ska försöka sova lite nu.

Ha en bra nationaldag alla.

Ove-D
0

#1 Grattis! Skrattande

sanne
0

Stort Grattis May !!

Här är vackert väder o allt känns bra idag, snart ska vi åka iväg m anja, sen blir det att ta det lugnt, köra vatten till hästarna, o0 lite så.. Ha en bra dag alla.

Mannas
0

#1 Grattis till fölet!

Här har vi också varmt! faktiskt flera dagar över 20 grader nu,nog är det skönt med värme men fy sjutton va sjuk man är i skinnet när man brännt sej!Påminner om hur jag brände mej på ESG i  sommras…..:(

vi har byggt ett solskydd åt hästarna på betet,vi skulle slå upp en enkel grej som skulle vara lätt att riva sen,det blev som vanligt inte så enkelt :) har hållit på nu tre kvällar men nu är det nästan klart

ska tvätta "stacy" och "babe" idag,för i morgon ska vi på utställning,har inte så stora förhoppningar på 1åringens uppförande……..

Och inget föl här ännu,täcks inte säga huuuur länge vi har fölvakat på nätterna,kanske vi började liiiite för tidigt  :)

Ha en bra dag!

Charlotte-J
0

#1 Grattis till fölet!

God morgon på er!

Ska snart iväg med Cinna och lämna hennes sto på betäckning. Sen ska jag hem och äta Nationaldagsbakelse med familjen. Även här har det varit varmt i flera dagar och det ser ut att bli det idag också. Det ska visst hålla på ett tag nu. ;-)

Amor vincit omnia Kyss

Hanna-D
0

God morgon

Vaknade alldeles för tidigt i morse. Ska dessutom jobba kväll/natt i dag… Kommer nog vara pigg och glad de sista timmarna Räcka ut tungan

#1 Grattis till fölet!

Milla
0

god morgon!

är på jobb och i eftermiddag så ska jag bara sitta ute hos killarna och mysa.

Grattis May!!!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Anna-N]
0

God Morgon!

Strålande sol har vi här i Dalarna idag också. Hoppas ni alla får en bra nationaldag!

#1. Grattis till Fernando-flickan! Flört

Puzzel
0

Godmorgon underbart väder, ska till stallet i dag o pussa lite på Puzz kommer nog inte bli många knop på henne i dag. Ska på födelsedags kalas senare till sambons farmor.

#1 Grattis till fölis..

Ha en härliga nationaldag i dag..

zettan
0

morrn morrn

vaknade kl halv 9 idag. Skönt att få sova lite :) Ska strax åka ut till stallet och kolla till pållarna. Rosa ska få sig en promenad också. Sen så får vi se om Zettan ligger i temp idag. Hon ligger på stadiga 37,7. Juvret är ifyllt nu men ingen mjölk än. Känslan säger att hon fölar till helgen

ha en bra dag

kram

[Rebecka]
0

god em!!

steg upp vid kl 05,40, började jobba vid 6 o sen var det KM i dressyr som jag var med på.. Ska ut nu ikväll o gosa med mina ponny..

Hoppas alla har/haft en bra nationaldag!!

KramisarGlad

Charlotte-J
0

Hemkommen efter att ha varit med och lämnat Cinnas fina lilla sto på betäckning. Sätter in en fin bild på henne och hennes kavaljer.

Psst Cinna, om du mailar mig en mailadress så skickar jag över bilderna från idag ;-))

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

En bild till!

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

Go´kväll.

Jag åkte 10 i morse och kom hem för 30 minuter sedan. Har stängslat hage hela dagen. Nu skall jag ta en dusch, sedan överger jag iFokus till förmån för Gunvald Larsson. En rykande ny Beck-film ligger och väntar Skrattande.

Sofia_Schultz
0

God kväll!

Idag har jag sovit alldeles för länge (fast inte till halv 4 :P) och vid halv 4 ringde Cattis och sa att Kiara hade fölat så det var bara att bege sig till stallet i ilfart! :D

Det blev en svart pojke som såg pigg och välmående ut!Skrattande

Ove-D
0

Vi åkte till tropiska regnskogen… Glad

Ja, den i Universeum i Göteborg alltså… Lämnade en massa batterier och då fick man gå in gratis! Sedan gick vi in på Liseberg, men missade att det var gratis inträde till 14:00 så där fick vi betala för att lyssna på Electric Banana Band…

Charlotte-Aveback
0

#15: Grattis "mormor" Fia! Flört Skönt att allt gick bra!