9 st täcken säljes
Har rotat fram alla täcken jag köpt i shettisstorlek. Känns onödigt att ha så många när jag knappt använder täcken.
Regntäcken, ofodrat, mblå, köpt på börjes, knappt använt. Bra skick. Har 2 st likadana. En på 95cm och en på 105cm.
Pris: 150:-/st
Vintertäcke, fodrat, rutigt, 105 cm, köpt på Hööks för 479:-, bra skick.
Pris: 250:-
2st gröna vintertäcken, stl 95cm, ena täcket saknar en benrem så den andra remmen är satt som en svansrem istället. Hela och fina.
Pris: 75:-/st
Fleecetäcke, grönt, 95cm. Inga fel på det.
Pris: 100:-
Fleecetäcke, svart med guldkant, 95 cm. Fint skick.
Pris: 100:-
Bomullstäcke, "blålila" med gula kantband, 95cm. Något stort men kan sys in för den som orkar och kan. Endast provat.
Pris: 75:-
Fleecetäcke (HP mini fleece), blå, 85 cm men även det ngt stort. Endast provat. Lappen sitter t.o.m. kvar. Köpt på hööks för 249:-
Pris: 150:-
Det var alla. Billigare vid köp av många. Frakt tillkommer. Ge gärna bud. Allt ska bort. Jag har tyvärr inte möjlighet att tvätta dem innan men de flesta är helt rena ändå. Inget som är trasigt eller defekt. Många är enbart provade.
Vill ha betalt innan det skickas. Skicka PM. Kan fixa bilder på alla.
Mvh Rose-Marie
Nu är regntäckena + vintertäcket det rutiga + det svarta fleecetäcket + det blålila bomullstäcket sålda.
Hittade dock ett annat regntäcke jag glömt att sätta ut. Det är mörkrött, 95 cm, tunt fodrat. Bra skick. Nypris 479:-
Pris: 250:- + frakt
putt
Även det blåa fleecetäcket stl 85 är sålt.
putt
putt igen
lägg ett bud om priserna är för höga
Har 4 täcken kvar.
Här på bilden är regntäcke stl 95. Bra passform. Inte använt många gånger (kanske 5-6 ggr)
Nypris 479:- NU: 200:-
Paketpris 4 st täcken 500:- inkl. frakt