Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 422 ggr
Sasser
0

GODMORGON 6 Juni

Sveriges Nationaldag! Vad roligt om det vart som i Norge… FEST:)

Min "festliga" dag är jobbet som väntar. Efter låååång tjänstledighet så är jag tillbaks i verkligheten. Vet inte om jag tycker att det skall bli kul eller inte. Men ett måste.

Hästarna är utspridda på olika platser och frodar sig i goa gröna beten. Endast 2 st är hemma på gården så här är det tomt.

Sommaren är här i allafall. Just nu ligger termometern på 18 grader så det blir en varm dag till.

Ha det så skönt allihopa. CARPE DIEM!!

Puzzel
0

Godmorgon underbart väder ska äta frukost ut me hundarna sedan tilöl stallet o sen på kalas så min dag är fullbokad. Ha en underbar dag.

Sehvrin
0

God morgon/förmiddag

Idag ska jag ladda inför min sista tenta för den här perioden (har den imorgon 8-13) ska även försöka hinna med att städa lite samt baka =)

Något firande av nationaldagen har jag tyvärr inte tid med (skulle väl i så fall vara att jag planerar att göra rulltårta med cheesecake-fyllning….)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Charlotte-Aveback
0

God Nationaldags-kväll!

Vi har bl.a. varit i Kungsträdgården och ätit oss igenom "Stockholms Restaurangdagar"-maten, strosat i Gamla Stan, hamnade utanför slottet och fick se hela kungafamiljen skjutsas iväg i hästdroskor på väg till Skansen, tryggt och säkert eskorterade av bl.a. Hanna D's mamma Eva (ridande polis!)! Skrattande

Hanna-D
0

#3 Skrattande Hörde att ni setts på stan. Visst är "vår" bruna pärla fin? Om än något rund nu efter konvalecensen…

Charlotte-Aveback
0

#4: Hon såg så fin ut så! Glad

Hanna-D
0

#5 Det är en han, om du inte menade min mamma Räcka ut tungan

Hanna-D
0

#5 Och grattis till Nicolitas föl!

Charlotte-Aveback
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5: Oj då, jag trodde "bruna pärla" måste vara ett sto! Generad

#7: TACK!!! Vi är i sjunde himlen! Räcka ut tungan

Bifogar en liten tjuvtjik …

Hanna-D
0

#8 *fniss*

Så söt! Jag försöker få N & L att visa hennes storebror lite senare i sommar, han ser riktigt fin ut!

Charlotte-Aveback
0

#9: Ja, det vore kul! Kan tänka mig att han utvecklas fint! Hoppas att lillasyster går i samma spår! Glad