GODMORGON 6 Juni
Sveriges Nationaldag! Vad roligt om det vart som i Norge… FEST:)
Min "festliga" dag är jobbet som väntar. Efter låååång tjänstledighet så är jag tillbaks i verkligheten. Vet inte om jag tycker att det skall bli kul eller inte. Men ett måste.
Hästarna är utspridda på olika platser och frodar sig i goa gröna beten. Endast 2 st är hemma på gården så här är det tomt.
Sommaren är här i allafall. Just nu ligger termometern på 18 grader så det blir en varm dag till.
Ha det så skönt allihopa. CARPE DIEM!!

Godmorgon underbart väder ska äta frukost ut me hundarna sedan tilöl stallet o sen på kalas så min dag är fullbokad. Ha en underbar dag.
God morgon/förmiddag
Idag ska jag ladda inför min sista tenta för den här perioden (har den imorgon 8-13) ska även försöka hinna med att städa lite samt baka =)
Något firande av nationaldagen har jag tyvärr inte tid med (skulle väl i så fall vara att jag planerar att göra rulltårta med cheesecake-fyllning….)

God Nationaldags-kväll!
Vi har bl.a. varit i Kungsträdgården och ätit oss igenom "Stockholms Restaurangdagar"-maten, strosat i Gamla Stan, hamnade utanför slottet och fick se hela kungafamiljen skjutsas iväg i hästdroskor på väg till Skansen, tryggt och säkert eskorterade av bl.a. Hanna D's mamma Eva (ridande polis!)! 
Hörde att ni setts på stan. Visst är "vår" bruna pärla fin? Om än något rund nu efter konvalecensen…

#4: Hon såg så fin ut så! 
#5 Det är en han, om du inte menade min mamma 
#5 Och grattis till Nicolitas föl!

#8 *fniss*
Så söt! Jag försöker få N & L att visa hennes storebror lite senare i sommar, han ser riktigt fin ut!

#9: Ja, det vore kul! Kan tänka mig att han utvecklas fint! Hoppas att lillasyster går i samma spår!